اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

آماده‌سازی 70 هکتار مسکن مهر گروهی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال حاضر سایت 70 هکتاری مسکن مهر گروهی در زنجان آماده‌سازی می‌شود.

آماده‌سازی 70 هکتار مسکن مهر گروهی در زنجان

حافظ باباپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از مسکن مهر گروهی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ادامه فعالیت‌های این نوع مسکن در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مراحل آماده‌سازی و طراحی مسکن مهر گروهی در حال حاضر انجام می‌شود، افزود: 70 هکتار برای این امر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی سه سایت مسکن مهر در استان زنجان افزود: دو سایت در زنجان و یک سایت در شهرستان خدابنده در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سایت چهارم به دلیل استقبال مردم راه‌اندازی می‌شود، افزود: این نوع مسکن از استقبال چشمگیری در استان برخوردار است.

باباپور با اشاره به اینکه همه مراحل مسکن گروهی توسط مردم انجام می‌شود، افزود: نتیجه‌گیری به موقع از ویژگی‌های این نوع مسکن است.

وی از معرفی دو هزار و 217 واحد مسکن مهر به بانک خبر داد و گفت: تقسیط این واحدها در چهار مرحله انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح سه هزار و 527 واحد مسکن مهر در مرحله نخست خبر داد و افزود: این واحدها در سال 89 تحویل مردم داده شده است.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 214 واحد در مرحله دوم به مردم واگذار شده است، افزود: استان در زمینه احداث مسکن مهر از استان‌های پیشتاز کشور است.

باباپور از واگذاری شش هزار و 780 واحد در مرحله سوم در استان خبر داد و افزود: این واحدها نیز در نیمه نخست سال‌جاری به مردم تحویل داده شده است.

وی با اشاره به واگذاری 6 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال تصریح کرد: روند واگذاری مسکن مهر در استان مطلوب است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این واگذاری‌ها در شهرهای بالای 25 هزار نفر صورت گرفته است، افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز بنیاد مسکن اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی از واگذاری 20 هزار و 521 واحد در استان زنجان خبر داد و گفت: این واگذاری‌ها در سه مرحله انجام شده است.

باباپور با بیان اینکه زمان افتتاح واحدهای مسکن مهر در رتبه‌بندی کشوری اهمیت دارد، افزود: ضروری است نسبت به واگذاری این واحدها اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای‌ پیام/73003/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول