اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

بهانه‌ای برای پیمانکاران کم‌کار مسکن مهر وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: هیچ بهانه‌ای برای پیمانکاران کم‌کار در عرصه مسکن مهر شهرستان دزفول وجود ندارد و باید در اسرع وقت به تعهدات خود عمل کنند.

بهانه‌ای برای پیمانکاران کم‌کار مسکن مهر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سیدجعفر حجازی در جلسه شورای مسکن دزفول گفت: هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست و پیمانکاران باید در اسرع وقت برای اتمام پروژه مسکن مهر شهر دزفول اقدام کنند و به تعهدات خود پایبند باشند.

وی افزود: تعاونی‌ها از نظر سهم آورده اعضا در خوزستان نمونه هستند و پیمانکاران هیچ بهانه‌ای برای این تعلل در اتمام واحدهای ساختمانی ندارند.

حجازی خاطرنشان کرد: پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها نیز تفاهم‌نامه تعاونی‌های مسکن مهر شهر دزفول تعدیل شده است و در این باره بهانه‌ای وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از این واحدهای ساختمانی در وضعیت نازک‌کاری هستند، تأکید کرد: بسیاری از واحدهای ساختمانی این شهر در وضعیت نازک‌کاری هستند و به این دلیل باید تلاش کرد تا سرعت عمل در این واحدها افزایش یابد تا رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد.

حجازی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی یک‌هزار و 900 واحد مسکونی در این شهر در وضعیت نازک‌کاری قرار دارد و به این دلیل مردم انتظار دارند تا ساخت این واحدهای ساختمانی سرعت بگیرد.

وی تأکید کرد: رفع سریع مشکلات در این حوزه از نیازهای ضروری است و باید کوشید تا در این عرصه مانعی برای فعالیت پیمانکاران وجود نداشته باشد.

استاندار خوزستان افزود: دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی همه تعهدات خود را اجرایی کرده‌اند و هیچ مشکلی از سوی دستگاه‌های دولتی وجود ندارد.

انتهای‌پیام/72006/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول