اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد

افتتاح 477 واحد مسکن مهر در بوکان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان از افتتاح 477 واحد مسکن مهر بوکان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

افتتاح 477 واحد مسکن مهر در بوکان

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: استادیوم ورزشی 5 هزار نفری بوکان با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد از پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان بوکان است.

این مسئول با اشاره به اعتبار استادیوم ورزشی بوکان، تصریح کرد: هم‌اکنون این پروژه با اعتبار 63 میلیارد ریال در حال اجرا است و بهره‌برداری از استادیوم ورزشی تأثیر بسیار مثبتی در توسعه ورزش بوکان دارد.

عباسی به توسعه بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان اشاره کرد و افزود: این بیمارستان از پیشرفت فیزیکی 60 درصد برخوردار است و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بوکان ادامه داد: یک هزار و 550 واحد مسکن مهر در بوکان وجود دارد که از این تعداد 500 واحد در چند روز گذشته با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

وی از افتتاح 477 واحد مسکن مهر بوکان در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: اگر مشکل خاصی به وجود نیاید و پروژه با همین سرعت فعلی به کار خود ادامه دهد این واحدها به زودی واگذار می‌شوند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: 573 واحد باقی مانده از یک هزار و 550 واحد مسکن مهر در سال آینده تکمیل و به صاحبانشان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/61010/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول