اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

وابستگی مردم به انقلاب دشمن را دچار چالش کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: مردم ما با وابستگی خود به انقلاب توانستند دشمن را در همه زمینه‌ها به چالش بکشند.

وابستگی مردم به انقلاب دشمن را دچار چالش کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سیدمحمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه بهشهر، اظهار داشت: با وجود تهدیدات و دشمنی‌ها، از وضعیت خوبی در دنیای امروز برخوردار هستیم.

وی افزود: فعالیت‌های بشر دوستانه ایران حتی در دل انسان‌های غیرمسلمان اثر گذاشته و آن‌ها به دنبال نزدیکی خود با این شیوه و رفتار هستند.

شاهچراغی با بیان اینکه علاقه‌مندی مردم کشورمان به رهبر و آگاهی و هوشیاری عمومی شدت بیشتری گرفته است، خاطر نشان کرد: امروز ملت و دولت ما به دلیل وابستگی به‌ آرمان‌های انقلاب، توانسته‌اند دسیسه‌های دشمن در همه زمینه‌ها را به چالش بکشند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه گفت: اکنون میدان جنگی نابرابر به وسعت همه این کره خاکی است، ایران اسلامی در یک طرف و همه حاکمیت‌های سیاسی حتی حاکمیت‌های مخالف غرب در یک طرف قرار دارند.

وی تصریح کرد: در حالی که کشورها اعم از بزرگ و کوچک، قدرتمند و ضعیف در بسیاری از حوزه‌ها مثل بهداشت به هم وابسته‌اند، جبهه دشمن برخلاف موازین انسانی که امری غیر قابل قبول است، عمل می‌کند.

شاهچراغی افزود: برخی دولت‌ها تلاش می‌کنند حتی کشورها را از نیازمندی‌های دارویی که یک امر جاری است، محروم کنند، آن‌ها در حوزه علمی تلاش می‌کنند ایران به برنامه‌هایی که در 1404 ترسیم کرده، نرسد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال شکستن خطوط ذهن همه انسان‌های آزاده در یک کشور است، خاطر نشان کرد: هر فردی که در ایران زندگی می‌کند، برای دشمن یک هدف محسوب می‌شود و دشمن به دنبال تصرف ذهن و فکر او است.

شاهچراغی با بیان این موضوع که امروز ضرورت دارد روزی یک عملیات مثل فتح‌المبین داشته باشیم، اظهار داشت: مگر در میدان جنگ و دفاع مقدس چه اتفاقی افتاده بود، تلاش، فکر، برنامه‌ریزی و همت بود و اینجا هم باید همان گونه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های جاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، اذعان داشت: فرمانده و شورای هر پایگاه اگر فراتر از مسائل جاری، آن پایگاه را اداره کند و در دفاع از انقلاب قدم بردارد خدا به او عنایت می‌کند و ثمراتش را می‌بیند.

شاهچراغی با اشاره تلویحی به اینکه نباید از ظاهر افراد درباره آن‌ها قضاوت کرد، گفت: افرادی هستند که حاضرند به خاطر انقلاب هر کاری بکنند، ظاهرشان هم نشان نمی‌دهد، خیلی هم شناخته شده نیستند اما قریب هفت روز هفته را تا صبحدم در حوزه علم و نبرد سایبری بدون هیچ چشمداشتی کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم دین ما که همه هستی و شرافت ما است به یغما برود، تصریح کرد: مدیر ما اگر متوجه باشد که میدان مسئولیت یک میدان جنگ است، به یک فعالیت جاری و روزمره قانع نمی‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، حضور مردان و زنان بسیجی که با اراده و اختیار خود وارد میدان کار و تلاش می‌شوند را مایه برکت در سپاه عنوان و خاطر نشان کرد: این روحیه بسیجی است که همواره دشمن را به ترس در برابر مردم ما واداشته است.

در ادامه مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم سپاه ناحیه بهشهر، سردار شاهچراغی با بیان اینکه ضرورت ایجاب می‌کند که جابه‌جایی‌هایی را داشته باشیم، گفت: سپاه ناحیه ساری شرایط منحصر به فردی دارد و لازم بود تا یکی از افراد با تجربه را به عنوان فرمانده سپاه معرفی کنیم، بنابراین تصمیم بر این شد تا از غلامرضا شریعتی که از فرماندهان خوب و لایق ما هستند و هر چند که 30 سال فعالیتشان تمام شده است، استفاده کنیم. 

وی اظهار امیدواری کرد: شعبانعلی حیدریان که خود اهل بهشهر است و زمانی را در نکا و آمل به عنوان فرمانده سپاه مشغول فعالیت بود، بتواند عملکردهایی که سرهنگ شریعتی داشتند را ادامه دهد.

در ادامه فرمانده سابق سپاه ناحیه بهشهر، در سخنانی با اشاره به حضور بیش از هفت ساله خود در سپاه ناحیه بهشهر، اذعان داشت: در این مدت توفیق داشتم که از حضور آیت‌الله جباری امام جمعه معزز این شهرستان، محمدتقی باقری فرماندار سابق و محمدرضا البرزی فرماندار فعلی شهرستان بهشهر همچنین از حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آزادگان و از حضور مدیران و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان این شهرستان بهره‌مند شوم.

وی افزود: سپاه ناحیه بهشهر رتبه خوبی را در استان دارد و هر آنچه داریم متعلق به همین عزیزانی است که از آنها نام برده شد و هر کوتاهی بود از جانب بنده است.

حیدریان‌گرجی هم در سخنانی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است و ما نوکر مردم هستیم، اظهار امیدواری کرد، از خداوند می‌خواهیم تا به ما توانایی دهد که با همکاری مسئولان و بزرگان شهرستان بهشهر در راهی که پیش رو داریم موفق باشیم.

در پایان مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی، حکم فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج بهشهر از سوی فرمانده سپاه کربلای مازندران به شعبانعلی حیدریان تقدیم شد.

انتهای پیام/86001/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول