اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست انس اصولگرایان قم-2

بادامچیان: فصل مشترک اصلاح‌طلبان رأی نیاوردن خط اصیل انقلاب است

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: فصل مشترک اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو، رأی نیاوردن خط اصیل انقلاب است.

بادامچیان: فصل مشترک اصلاح‌طلبان رأی نیاوردن خط اصیل انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسدالله بادامچیان پیش از ظهر امروز در نشست انس اصولگرایان استان قم که در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری باید مراقبت زیادی از سوی همه اقشار جامعه صورت گیرد چراکه دشمنان به دنبال ایجاد فتنه جدیدی همانند حوادث سال 88 هستند.

وی با اشاره به بروز اختلاف در اردوگاه اصلاح‌طلبان افزود: فصل مشترک اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو، رأی نیاوردن خط اصیل انقلاب است.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: شرکت یا عدم شرکت در انتخابات مسئله‌ای است که اختلاف اصلی میان اصلاح‌طلبان را تشکیل می‌دهد چراکه گروهی به دنبال اپوزیسیون شدن بوده و همچنان بر نامزدی میرحسین موسوی تأکید می‌کنند و برخی دیگر هم به دنبال یافتن نامزدی متعادل مانند عارف هستند هرچند او این مسئله را قبول نکرده و به دنبال ورود به این عرصه به صورت مستقل است.

وی گفت: گروهی از اصلاح‌طلبان هم به دنبال تجمع در اطراف یکی از اصولگرایان و رها کردن سیاست‌های گذشته هستند و برخی دیگر مانند خاتمی هم به دنبال بازگشت به بدنه نظام بوده و در مجموع می‌توان پراکنده بودن اصلاح‌طلبان را مشاهده کرد.

بادامچیان با اشاره به نفوذ جریان انحرافی در دولت تصریح کرد: این جریان هم با تمام قوا در حال فعالیت بوده و در عین حال مشکلاتی نیز در میان خود دارند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی کثرت نامزدهای انتخاباتی در میان اصولگرایان را مورد توجه قرار داد و افزود: این مسئله به تدریج از بین می‌رود و از تعداد نامزدها کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با تأثیر از مشکلات اقتصادی به دنبال انتخاب فردی هستند که معضلات را برطرف کند، گفت: در شرایط کنونی چند میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاهی و حوزوی در ایران حضور دارند و اوضاع با اوایل انقلاب یا رژیم گذشته تفاوت‌های چشمگیری دارد.

بادامچیان ادامه داد: در انتخابات پیش رو نیازمند برنامه‌ای جدی برای امیدبخشی به جامعه و تزریق اعتماد به مردم هستیم ضمن اینکه ولایت‌مداری اشخاص باید با توجه به گذشته آنها ارزیابی شود چراکه در زمان انتخابات همه خود را سلمان فارسی معرفی می‌کنند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی افراد ولایت فقیه را از باب قانون اساسی و منفعت شخصی قبول دارند، عنوان کرد: این همان حرف نهضت آزادی است که تنها به دلیل التزام به ولایت فقیه، به دنبال حضور در فضای سیاسی کشور بود.

وی اضافه کرد: برخی افراد روحانیت را قبول نداشته و در عین حال به سراغ شخصیت‌های روحانی هم می‌روند.

بادامچیان با تأکید بر توجه به مسائل منطقه‌ای و جهانی در انتخابات سال آینده گفت: ملت ایران باید مراقب باشند تا ناخالصی‌ها و فریب‌‌ها موجب انحراف در وظیفه اصلی نشود چراکه میزان رأی ملت است و هر آنچه مردم تصمیم بگیرند، اجرا می‌شود.

انتهای ‌پیام/78004/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول