اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

سوریه در تمامی لحظات سخت انقلاب در کنار ایران بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: سوریه به عنوان اصلی‌ترین جبهه مقدم در مقابل کفر در تمامی لحظات سخت انقلاب اسلامی در کنار ایران بوده است.

سوریه در تمامی لحظات سخت انقلاب در کنار ایران بوده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتری امام جمعه خلخال در خطبه‌های نماز جمعه ضمن اشاره به تلاش‌های کشور سوریه در خط مقدم جبهه بر علیه کفر این کشور را از اصلی‌ترین سنگرهای مقاومت در برابر صهیونیسم و استکبار عنوان نمود و افزود: کشور سوریه در تمامی لحظات سخت انقلاب در کنار ایران اسلامی بوده است.

امام جمعه خلخال افزود: سوریه به عنوان اولین کشور و متحد عربی بعد از پیروزی انقلاب با ایران هم‌جهت و همسو بوده و در راستای تحقق انقلاب جهانی اسلامی کوشیده است.

 

رشتبری ضمن اشاره به پایان ماه محرم و در آستانه ماه صفر افزود: این دو ماه از ماه‌هایی هستند که بهترین عزیزان اسلام در راه تحقق آرمان‌های الهی در خون خود غلطیده‌اند.

امام جمعه خلخال با تبریک میلاد با سعادت امام محمدباقر ( ع ) پندگیری از زندگانی آن امام همام را در جامعه برای همگان درسی بزرگ دانست.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت سالروز شهادت شهید دکتر مفتح به موضوع مهم وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرده و افزود: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی در کنار هم بودن، با وحدت حرکت کردن و داشتن علم و حلم با هم است که دانشگاهیان و روحانیت باید با محوریت ولایت فقیه توجه جدی به این موضوع داشته باشند. چرا که دشمن در حال سوء استفاده و فرصت‌طلبی در جهت تضعیف نظام ارزشمند اسلامی برآمده است.

امام جمعه خلخال پژوهش را یکی از اصلی‌ترین راهبردها در توسعه و ارتقای هر جامعه دانست و افزود: هیچ جامعه‌ای بدون پژوهش حرکتی در جهت رشد نداشته است.

وی ضمن تقدیر از رانندگان و تبریک روز ملی حمل و نقل گفت: فریضه نماز از جمله وظایفی است که رانندگان اتوبوس و وسائط نقلیه دسته جمعی باید به آن توجه داشته و در وقت اول نماز نسبت به اقامه نماز توجه نمایند.

 

امام جمعه خلخال در پایان بخش سخنان خود افزود: شب یلدا ریشه دینی ندارد اما در کشور ایران مرسوم بوده و به یاد داشته باشیم که در این شب از فقرا و نیازمندان واقعی جامعه که با حفظ آبروی خود در جامعه ما زندگی می‌کنند دستگیری کنیم.

 انتهای پیام/62008/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول