اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بسیاری از تصمیمات انقلابی بر پایه روشنگری مطبوعات است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از تصمیمات انقلابی و کارساز که در این چند مدت در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته شده است بر پایه گزارش‌ها و اخبار روشنگرانه مطبوعات بوده است.

بسیاری از تصمیمات انقلابی بر پایه روشنگری مطبوعات است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز و در مراسم افتتاح رسمی پنجمین سرای روزنامه‌نگاران کشور در یاسوج که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، با تجلیل از خدمات اصحاب رسانه و مطبوعات در این استان اظهار داشت: بهترین سخن در زمینه مطبوعات مربوط به فرموده‌های مقام معظم رهبری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش بارز مطبوعات در گشایش امور و رفع نقاط ضعف اشاره کرد و گفت: در این مدت طی چند ماه که در کهگیلویه و بویراحمد توفیق خدمت به مردم را دارم اساس بسیاری از تصمیمات انقلابی ما همین گزارش‌ها و اخبار روشنگرانه رسانه‌ها و مطبوعات بوده است.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به عنوان یک شخص و شهروند و هم به عنوان یک مسئول از این شفاف‌سازی رسانه‌ای در استان تشکر می‌کنم چراکه برخی از موفقیت‌ها را مدیون این قشر هستیم.

صابری در ادامه از حساس بودن شرایط کشور در شش ماه آینده سخن به میان آورد و گفت: باید همه به وظیفه خود عمل کرده و رسانه هم می‌تواند در شرایط فعلی نسبت به اصلاح الگوی مصرف، میل و گرایش به تولید ملی و پرهیز از دلبستگی به تولیدات خارجی به درستی اطلاع‌رسانی کند.

وی یکی دیگر از موارد حساس بودن شرایط در شش ماه آینده را مربوط به بحث انتخابات شوراها و ریاست‌ جمهوری دانست و گفت: با توجه به نقشی که مردم در انتخابات دارند باید در رسانه‌ها برای پررنگ جلوه دادن این نقش و زمینه‌سازی در راستای حضور گسترده در انتخابات تلاش مضاعفی صورت گیرد.

صابری با بیان فرموده‌ای از مقام معظم رهبری راجع به اهمیت حضور گسترده مردمی در انتخابات تصریح کرد: حضور گسترده و همه ‌جانبه مردم در انتخابات نظام را در برابر تهدیدات بیمه خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمینه‌سازی برای حضور باصلابت، پرنشاط، بدون حاشیه و توأم با امنیت مردم در انتخابات را وظیفه همه و خصوصاٌ رسانه‌ها و مطبوعات برشمرد.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول