اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

انقلاب اسلامی رسالت‌های سنگینی متوجه حوزه و دانشگاه کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: انقلاب اسلامی رسالت‌های سنگینی متوجه حوزه و دانشگاه کرد و ثمرات آن را امروز شاهد هستیم.

انقلاب اسلامی رسالت‌های سنگینی متوجه حوزه و دانشگاه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید رضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی در منطقه و در نهایت سرعت گرفتن توطئه‌های استکبار علیه اسلام و مسلمانان رسالت‌های سنگینی را متوجه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها ساخته است.

وی فراگیری علوم مورد نیاز جامعه، تغذیه فکری جوامع اسلامی، حمایت از بیداری اسلامی و پرچم‌داری اسلام ناب محمدی و افشای چهره واقعی فرهنگ منحط غرب را از جمله رسالت‌های این دو مجموعه مهم علمی برشمرد.

شکوری با اشاره به مقدمه‌سازی استکبار و ارتجاع برای دخالت نظامی در سوریه افزود: به دنبال شکست توطئه‌های دو ساله استکبار جهانی و ارتجاع عرب علیه مقاومت در سوریه اکنون با وارد ساختن اتهام استفاده از سلاح‌های شیمیایی به حاکمان سوریه و به رسمیت شناختن تروریست‌ها از سوی آمریکا، اتحادیه اروپا و ارتجاع منطقه با حمایت سازمان ملل یک نوع زمینه‌سازی برای دخالت نظامی در سوریه می‌کنند.

وی اعلام کرد: از این رو در این زمینه تمامی مسلمانان، مبارزه مقاومت و کشورهای منطقه مسئولیت سنگین تاریخی بر عهده دارند که نگذارند استکبار امنیت منطقه را به هم بریزد.

شکوری با اشاره به آسیب‌شناسی و نظام‌سازی رسالت انقلاب‌های منطقه، گفت:مقام معظم رهبری در سخنرانی تاریخی خود موضوعات مهمی در مسائل داخلی و بین‌المللی مطرح فرمودند که در بخشی از آن خطاب به نخبگان در زمینه انقلاب‌‌های مصر، لیبی و تونس چند موضوع اساسی را مورد یادآوری قرار دادند، ضرورت آسیب شناسی، حفظ پشتیبانی مردم، نظام‌سازی، تربیت علمی جوانان، تبیین اهداف انقلاب از آن جمله است.

انتهای پیام/61001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول