اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رهبر معظم انقلاب در صف نخست ایجاد بصیرت در جامعه قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مقام معظم رهبری در صف نخست ایجاد بصیرت در جامعه قرار دارند.

رهبر معظم انقلاب در صف نخست ایجاد بصیرت در جامعه قرار دارند

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حب مقام، ‌پست دنیوی، خود برتربینی و توهم طرف‌داری از حق و حقیقت و ضعف ایمان و اعتقاد، داشتن تحلیل‌های غلط و اشتباه سیاسی سبب جبهه‌گیری کفر در مقابل حق شده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور تحقق پیروزی در جبهه حق باید به بیانات انبیا و ائمه رجوع کرد، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ائمه و انبیا تبیین موضوعات مختلف بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ایجاد بصیرت در بین مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، تصریح کرد: باید با تبلیغ کلام الهی شفافیت ایجاد شود.

*ایجاد شفافیت در بین مردم سبب گرایش به حق می‌شود

وی با اشاره به اینکه ایجاد شفافیت در بین مردم سبب گرایش مردم به جبهه حق می‌شود، اضافه کرد: امام حسین (ع) در برهه‌ای از زمان به عنوان مبشّر و مبلّغ بصیرت گام برداشته‌اند.

حجت‌الاسلام دشتکی یادآور شد: امام حسین (ع) به منظور تحقق امر مهم بصیرت در بین مردم همه هستی خود را فدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) به همه اهداف مورد نظر خود رسیدند، ادامه داد: پس از شهادت ایشان بصیرت لازم در جامعه ایجاد می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه ایجاد بصیرت در جامعه یکی از پیام‌های مهم و بزرگ عاشورا به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد:‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برخاسته از نظام توحیدی اسلامی و فرهنگ عاشوراست.

*زدودن غبار از روی حقیقت‌ها ضروری است

وی با تاکید بر اینکه در طول مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز امکان نشستن غبار بر روی برخی از حقیقت‌ها وجود دارد، اضافه کرد: زدودن غبارهای نشسته بر روی حقیقت به منظور ایجاد بصیرت در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در صف نخست ایجاد بصیرت در جامعه قرار دارند، اظهار داشت: ایجاد بصیرت در جامعه از اهداف قیام عاشوراست.

انتهای پیام/73006/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول