اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مؤسسه فرهنگی_هنری ثاقب سبز:

سرودهای انقلابی بخشی جدا‌ناپذیر از حافظه مردم است

خبرگزاری فارس: مسئول مؤسسه فرهنگی_هنری ثاقب سبز گفت: سرودهای انقلابی بخشی جدا‌ناپذیر از خاطره و حافظه حماسه آفرینی‌های مردم در سال‌های انقلاب است.

سرودهای انقلابی بخشی جدا‌ناپذیر از حافظه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طرح شناسایی و توانمندسازی گروه‌ها و فعالان عرصه سرود انقلاب اسلامی در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد.

امیر کرم در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: این سرودهای انقلابی بخشی جدایی‌ناپذیر از خاطره و حافظه حماسه آفرینی‌های مردم در سال‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی، این طرح انجام شد و به همین دلیل به سرودهای انقلابی، حماسی، مذهبی و ارزشی می‌پردازیم.

کرم با بیان این‌که تعالی سرود انقلابی از اهداف این مؤسسه است، اعلام کرد: خانه سرود کرمانشاه کار خود را آغاز کرده و گروه‌های سرود در سراسر استان را با هماهنگی قبلی شناسایی کرده است.

وی انجام این طرح را با هماهنگی قبلی دانست و ادامه داد: سه سال پیش، پایه‌ریزی خانه سرود در کشور انجام شد و در این طرح گروه‌ها بعد از شناسایی به سه گروه تولیدکننده، اجرایی و ضعیف تقسیم می‌شوند.

مسئول مؤسسه فرهنگی_هنری ثاقب سبز، گروه تولیدکننده را گروهی دانست که کارهای جالبی ارائه می‌کند و گروه ضعیف را گروهی عنوان کرد که نیاز به حمایت آموزشی دارند.

کرم تصریح کرد: این طرح، یک روزه انجام می‌پذیرد و کار شناسایی به اتمام می‌رسد.

وی تأکید کرد: در استانی مانند کرمانشاه باید بهره بیشتری ببریم و نواهای محلی را بیشتر ارائه کنیم چراکه این استان تاریخی پرافتخار دارد.

کرم خاطرنشان کرد: 18 گروه از کودکان و نوجوانان در کرمانشاه کار می‌کنند که امیدواریم بتوانیم با استفاده از استعدادهای این عزیزان، گروه ترکیبی و موفقی داشته باشیم.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول