اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تأکید کرد

انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید جامعه از ضروریات محسوب می‌شود.

انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت‌الله شیخ علی خاتمی شنبه‌شب در ستاد دهه فجر استان زنجان، اظهار کرد: ضروری است فرهنگ و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نحو مطلوبی به‌ نسل جوان جامعه انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه باید جوانان و نوجوانان در جریان پیشرفت‌های جامعه قرار گیرند، افزود: باید نسل جدید جامعه را با تحولات انقلاب به‌خوبی آشنا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه وظیفه کمیته‌های دانشجویی و دانش‌آموزی برای گرامیداشت 22 بهمن بیشتر است، افزود: باید این دو کمیته برنامه‌ریزی مناسبی برای دانش‌آموزان و دانشجویان داشته باشند.

وی بر ضرورت تبیین شرایط جامعه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: باید نسل جدید جامعه با آنچه به مردم در نظام ستمشاهی تحمیل می‌شد، آشنا شوند.

آیت‌الله خاتمی معرفی تنگناهای آن روز جامعه ایران را ضروری دانست و گفت: مردم باید با فرهنگ، دیکتاتوری، اسلام‌ستیزی و اسلام‌زدایی رژیم سابق آشنا شوند.

وی با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی هزینه‌های بسیاری انجام شده است، خاطرنشان کرد: خون پاک شهدا و ایثارگری‌های نسل‌های گذشته جامعه موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

* برنامه‌های دهه فجر با رنگ‌وبوی مردمی برگزار شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید برنامه‌های دهه فجر با رنگ‌و‌بوی عمومی برگزار شود، یادآور شد: حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر موجب افزایش جذابیت‌های آن می‌شود.

وی بر ضرورت برگزاری جشن‌‌های بزرگ و پر جنب و جوش در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: باید این جشن‌ها با شکوه‌تر برگزار شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در دهه فجر بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید این دستاوردها به نحو مطلوبی به مردم ارائه شود.

وی دستاوردهای علمی و بخش‌های مختلف کشور را خیره‌کننده عنوان کرد و گفت: تلاش‌های صورت گرفته در 34 سال گذشته باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/73003/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول