اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

ایجاد نمایشگاه‌های فرهنگی، تجاری و صنایع دستی در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از ایجاد نمایشگاه‌های فرهنگی، تجاری و صنایع دستی در کنگان خبر داد و گفت: ایجاد و راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها گامی در توسعه صنعت گردشگری است.

ایجاد نمایشگاه‌های فرهنگی، تجاری و صنایع دستی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تأثیرگذار در سطح کشور و استان است و بخش عمده‌ای از درآمد کشور را تأمین می‌کند.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان از اولویت‌های مهم و اساسی است و باید در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

فرماندار کنگان با قدردانی از حضور مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر در این نشست خاطرنشان کرد: با محدودیت‌های موجود باید در راستای آبادانی کشور گام برداریم، امیدواریم کارگروه گردشگری و سرمایه‌گذاری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی تشکیل شود.

یزدان‌شناس تصریح کرد: از مواردی که می‌تواند در معرفی کنگان به ما کمک کند، معرفی شهرستان از طریق برنامه‌های شبکه استانی بوشهر و برنامه‌های گردشگری شبکه دوم سیما بوده است.

وی از ایجاد نمایشگاه‌های فرهنگی، تجاری و صنایع دستی در کنگان خبر داد و اذعان داشت: ایجاد و راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها گامی در توسعه صنعت گردشگری است.

فرماندار کنگان یادآور شد: ایجاد پایه‌های تلسکوپی و نصب دروازه قرآن به سبک جدید و تنظیم تمثال شهدا نیز از جمله مواردی است که برای جذب گردشگر و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

حسین احمدی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز در این جلسه از برگزاری و هماهنگی در اجرای نمازهای جماعت در محل اسکان مسافران نوروزی، توزیع اوقات شرعی و بیان احکام مسافران مطالبی را ایراد کرد.

انتهای پیام/2451/ذ/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول