اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه اول امسال صورت گرفت

بیمه شدن 300 فعال صنایع‌دستی در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گنبدکاووس از بیمه شدن 275 فعال بخش صنایع‌دستی این شهرستان طی نیمه نخست امسال خبر داد.

بیمه شدن 300 فعال صنایع‌دستی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، قدرت شاکری اظهار داشت: این تعداد بیمه شده که دارای مدرک مهارت فنی و حرفه‌ای در بخش صنایع‌دستی نیز بودند، با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان به اداره بیمه تامین اجتماعی معرفی و بیمه شدند.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزش صنایع‌دستی در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های زیورآلات، گلیم‌بافی، سوزن‌دوزی، پارچه‌بافی و منبت‌کاری برگزار می‌شود.

 

شاکری اضافه کرد: مدت هر دوره آموزشی سه ماه است و در پایان هر دوره با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس به شرکت‌کنندگان گواهینامه مهارت داده خواهد شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گنبدکاووس با بیان اینکه طی شش ماه اول امسال 73 نفر که بیشتر از بانوان بودند، در دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی این اداره شرکت کردند خاطرنشان کرد: این اداره در نیمه نخست امسال تعداد 332 گواهینامه مهارت‌آموزی صادر یا تمدید کرده است.

شهرستان گنبدکاووس با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام/2307/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول