اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزش صنایع‌دستی برای 1800 زنجانی

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی سال‌جاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در استان زنجان برای یک‌هزار و 800 نفر برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزش صنایع‌دستی برای 1800 زنجانی

لطیف کریمی‌سوره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دوره‌های ‌آموزشی صنایع‌دستی طی سال‌جاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمونه‌هایی از بسته‌بندی صنایع‌دستی در حال حاضر برای بیشتر محصولات در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: طراحی و نمونه‌سازی برای محصولاتی چون مس، چاقو، ملیله و چاروق اجرا شده است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه نمونه‌هایی از بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی استان زنجان به صورت آزمایشی در استان تولید شده است، تصریح کرد: در حال حاضر نمونه بسته‌بندی‌ها به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز تهیه بسته‌بندی‌ها به فروشندگان صنایع‌دستی استان زنجان معرفی می‌شود، ادامه داد: آنها می‌توانند برای محصولات خود بسته‌های مورد نظر را سفارش دهند.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول