اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشت ماه سال‌جاری صورت گرفت

صدور 266 جواز تاسیس در استان زنجان/ بهره‌برداری از 69 طرح توسعه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 266 فقره جواز تاسیس طی هشت ماه سال‌جاری در استان زنجان صادر شده است.

صدور 266 جواز تاسیس در استان زنجان/ بهره‌برداری از 69 طرح توسعه

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 70 فقره پروانه بهره‌برداری طی هشت ماه سال‌جاری در استان زنجان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری برای پروانه‌های بهره‌برداری در استان زنجان یک‌هزار و 136 میلیارد و 469 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: سه فقره جواز تاسیس واحد فنی نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه یک فقره پروانه واحد فنی طی هشت ماه سال‌جاری در استان زنجان صادر شده است، تصریح کرد: در مجموع برای سه نفر در این واحد اشتغالزایی شده است.

وی با اشاره به اینکه مجوز 15 طرح توسعه با سرمایه‌ای بالغ بر 372 هزار و 843 میلیون ریال در استان زنجان صادر شده است، ادامه داد: 352 فرصت شغلی در این طرح‌های توسعه ایجاد می‌شود.

معصومی با بیان اینکه 2 فقره پروانه طراحی طی هشت ماه سال‌جاری در استان زنجان صادر شده است، یادآور شد: در مجموع برای شش نفر اشتغالزایی می‌شود.

وی اضافه کرد: هفت مورد واحد راکد در استان زنجان شناسایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مجموع جوازهای تاسیس استان زنجان را بیش از یک‌هزار فقره برشمرد و افزود: در مجموع بر اساس این جوازهای تاسیس برای 39 هزار و 178 نفر اشتغال ایجاد شده است.

*صدور 1099 پروانه بهره‌برداری در استان زنجان

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 99 پروانه بهره‌برداری در استان زنجان صادر شده است، ادامه داد: با صدور این پروانه‌ها برای 32 هزار و 552 نفر اشتغالزایی شده است.

معصومی همچنین با بیان اینکه 18 فقره پروانه به منظور احداث واحد فنی در استان زنجان صادر شده است، تصریح کرد: 28 فرصت شغلی در این واحدها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 65 فقره جواز به منظور تاسیس واحد فنی صادر شده است، یادآور شد: در مجموع در این واحدها برای 198 نفر اشتغالزایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری به منظور کسب جواز تاسیس واحدهای فنی 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 29 فقره گواهی تحقیق و توسعه در استان صادر شده است، اضافه کرد: برای چهار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

*بهره‌بر داری از 69 طرح توسعه در استان زنجان

معصومی تعداد پروانه‌های صادر شده در زمینه تحقیق و توسعه را نیز 20 فقره برشمرد و یادآور شد: 69 طرح توسعه نیز در استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه استان زنجان یک‌هزار و 821 میلیارد ریال اعلام شده است، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 2 هزار و 543 نفر نیز اشتغالزایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 24 فقره پروانه طراحی در استان زنجان صادر شده است، تصریح کرد: بر این اساس برای 137 نفر اشتغالزایی شده است.

*وجود 122 واحد راکد در استان زنجان

وی با تاکید بر اینکه 122 واحد راکد در استان زنجان وجود دارد، اظهار داشت: میزان اشتغالزایی این واحدها 4 هزار و 377 مورد بوده است.

معصومی تعداد پروانه‌های پژوهش صادر شده در استان زنجان را سه فقره برشمرد و افزود: برای سه نفر نیز در این واحدها اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول