اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع جهاد کشاورزی گیلان:

جواز تاسیس صنایع تبدیلی در گیلان صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع جهاد کشاورزی گیلان از صدور 34 فقره جواز تاسیس و طرح توسعه صنایع تبدیلی توسط این نهاد خبر داد.

جواز تاسیس صنایع تبدیلی در گیلان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی قنبری‌نژاد صبح امروز در جلسه جهاد کشاورزی استان با اشاره به تعداد صدور جواز تاسیس صنایع تبدیلی، اظهار کرد: در آبان امسال تعداد 34 فقره جواز تاسیس و طرح توسعه صنایع تبدیلی توسط سازمان جهاد کشاورزی استان صادر شده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های مذکور را بیش از 324 میلیارد ریال با ظرفیت فرآوری 91 هزار و 995 تن مواد خام کشاورزی بیان کرد.

این مسئول، شالیکوبی، بسته‌بندی برنج، بسته‌بندی محصولات خشکباری، شور و دودی کردن ماهی، تولید و بسته‌بندی چای سبز، فرآورده‌های لبنی، درجه‌بندی و بسته‌بندی میوه‌جات و سبزیجات، فرآوری زیتون، تولید کود آلی از ضایعات گیاهی و فضولات دام و طیور و عمل‌آوری ماهی را از جمله طرح‌های مذکور ذکر کرد.

وی صدور یک فقره پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی با سرمایه‌گذاری بیش از 4 میلیارد ریال با ظرفیت فرآوری یک‌هزار و 920 تن در زمینه شالیکوبی را از دیگر اقدام‌ها در مدت مذکور برشمرد.

قنبری‌نژاد میزان اشتغالزایی جواز تاسیس و بهره‌برداری شده را در مجموع 425 نفر بیان کرد و یادآور شد: در آبان امسال 9 طرح با نیاز تسهیلاتی بیش از 63 میلیارد ریال به سیستم بانکی معرفی شده است.

انتهای پیام/2300/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول