اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهاد کشاورزی صورت گرفت

صدور 9 جواز تاسیس طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی اصفهان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: 9 فقره جواز تأسیس در ارتباط با طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی ماه گذشته (مهر) صادر شد.

صدور 9 جواز تاسیس طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان اصفهان، محمد نصراصفهانی با بیان اینکه 9 فقره جواز تأسیس در ارتباط با طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در مهرماه امسال صادر شد، اظهار کرد: از این تعداد چهار فقره جواز تأسیس مرتبط با فرآوری محصولات باغی در شهرستان‌های کاشان و نجف آباد، یک فقره مرتبط با فرآوری محصولات دام و طیور در شهرستان نطنز و چهار فقره مرتبط با محصولات زراعی در شهرستان‌های گلپایگان، اصفهان، برخوار و کاشان است.

وی افزود: ظرفیت اسمی پیش‌بینی شده طرح‌های نامبرده 13هزار و 30 تن، میزان اشتغال پیش‌بینی شده 131 نفر و حجم سرمایه‌گذاری ثابت آن‌ها بیش از 90 میلیون ریال است.

به گفته سرپرست سازمان جهاد کشاورزی اصفهان، در مهر سال جاری یک فقره پروانه بهره‌برداری در زمینه تولید خوراک دام با ظرفیت اسمی 24 هزار تن و سرمایه‌گذاری ثابت 10هزارمیلیون ریال و اشتغال‌زایی 10 نفر در شهرستان فریدن صادر شده است.

وی افزود: همچنین در ماه گذشته یک دوره آموزشی با عنوان آشنایی با صنایع بسته‌بندی محصولات فرآوری شده صنایع تبدیلی برای کارشناسان این مدیریت و شهرستان‌ها برگزار شد.

نصراصفهانی با اشاره به جذب تسهیلات بانکی نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 61 مورد از طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی به منظور ایجاد، توسعه، بازسازی و نوسازی طرح، از محل اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری سال90 با اعتبار مورد نیاز 351 هزار میلیون ریال به بانک معرفی شدند.

به گفته وی در مهر سال جاری 11 مورد از این تعداد با تسهیلات بانکی معادل 42هزار و 730 میلیون ریال موفق به اخذ مصوبه بانک عامل و عقد قرارداد شدند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی اصفهان افزود: به این ترتیب اعتبارات موضوع کمک‌های فنی و اعتباری سال 90 در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی محصولات کشاورزی، به طور کامل جذب شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول