اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در نخستین گام شکست خورد

خبرگزاری فارس: تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌‌های کشور شکست خورد.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در نخستین گام شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته نخست لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین در سالن بدمینتون شهید رجایی قزوین مقابل تیم گاز تهران قرار گرفت که در پایان با نتیجه پنج بر صفر بازی را به این تیم قدرتمند واگذار کرد.

در این دیدار که می‌شد نتیجه نهایی آن را قبل از بازی هم، به راحتی حدس زد گرچه بدمینتون‌بازان استان تن به شکست دادند، اما از حق نباید گذشت که آنان توانستند بیشتر از حد انتظار، مقابل تیم پرمهره گاز تهران که به نوعی تمام نفرات تیم ملی بدمینتون کشورمان را در اختیار داشت، بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

تیم گاز تهران که در ترکیب خود از ملی پوشان تیم ملی بدمینتون کشورمان همچون محمدرضا خردمندی، سروش اسکندری، فرزین و محمدرضا خانجانی و علی شاه‌حسینی کاپیتان حال حاضر تیم ملی بدمینتون کشورمان سود می‌برد در این دیدار توانست به هر حال نخستین پیروزی خود را با شکست تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین کسب کند.

در نخستین سینگل این دیدار امید روشن بدمینتون‌باز شایسته استان که به تازگی هم به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات بین‌المللی جام فجر دعوت شده است به مصاف محمدرضا خردمندی که در کارنامه ورزشی خود عناوین مختلف بین‌المللی زیادی را در کارنامه دارد، رفت.

روشن در این دیدار علارغم اینکه بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اما در نهایت نتوانست از پس تجربه بالای خردمندی این ملی پوش کشورمان بر آید و در نهایت با نتیجه دو بر صفر بازی را به این حریف واگذار کرد.

در سینگل دوم این مسابقات نیز سهراب میرزایی دیگر بدمینتون‌باز تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین در دیداری سخت به مصاف علی شاه‌حسینی کاپیتان تیم ملی بدمینتون کشورمان رفت که در پایان با نتیجه دو بر صفر مقابل این رقیب قدرتمند تن به شکست داد.

در سینگل سوم این مسابقات نیز محسن آموزگار بدمینتون‌باز تیم هیئت شهید رجایی قزوین به مصاف سروش اسکندری دیگر ملی پوش تیم گاز تهران رفت که در نهایت این بدمینتون باز قزوینی هم مقابل رقیب خود شکست خورد.

اما اوج این بازی با برگزاری دیدار دوبل میان امید روشن و محمد آقا‌رضایی از تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین و علی شاه‌حسینی و فرزین خانجانی از تیم گاز تهران رخ داد به طوری که بدمینتون‌بازان استان در مقابل تیم نخست ایران در این بخش تنها با دو اختلاف امتیاز با نتیجه دو بر صفر بازنده شدند تا به نوعی اثبات کنند از نظر تکنیکی از بازیکنانی که در تیم ملی کشورمان عضویت دارند، چیزی کم ندارند.

در آخرین دیدار دوبل این مسابقات امید آموزگار و حمیدرضا دهقان از تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین نیز با نتیجه دو بر صفر بازی را به محمدرضا خردمندی و محمدرضا خانجانی واگذار کردند تا در نهایت بازی با نتیجه پنج بر صفر به سود تیم گاز تهران به پایان برسد.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول