اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی کارگران خراسان‌رضوی خبر داد

قهرمانی تیم بدمینتون بانوان کارگر خراسان‌رضوی در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی کارگران خراسان‌رضوی از قهرمانی تیم بدمینتون بانوان کارگر خراسان‌رضوی در مسابقات کارگران کشور خبر داد.

قهرمانی تیم بدمینتون بانوان کارگر خراسان‌رضوی در مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، حمیدرضا  محمدی از قهرمانی تیم بدمینتون بانوان کارگر خراسان‌رضوی در مسابقات کارگران کشور خبر داد و اظهار کرد: این رقابت‌ها در مدت سه روز در مجموعه ورزشی شهید معتمدی کارگران تهران با حضور بیش از70 ورزشکار در قالب 20 تیم از سراسرکشور برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم بدمینتون بانوان کارگران خراسان‌رضوی که با نام شیرآلات بهداشتی آبریزان در این رقابت‌ها شرکت کرده بود پس از یک دوره مسابقات فشرده موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و تیم‌های بوشهر و فارس نیز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

محمدی افزود: خانم‌ها ساناز تقوی، آزاده طرازی و آزاده نخعی در ترکیب تیم خراسان رضوی حضور داشتند و خانم ماهرخ خلیقی نیز بعنوان مربی تیم را همراهی کردند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول