اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی:

سالن تخصصی بدمینتون سبزوار به‌زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی از فعالیت سالن تخصصی بدمینتون در نیشابور و افتتاح سالنی مشابه در سبزوار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سالن تخصصی بدمینتون سبزوار به‌زودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رسول اکبری ظهر امروز در نشست خبری هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی در اداره‌کل ورزش و جوانان این استان اظهار کرد: هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی برخلاف دیگر هیئت‌ها از حمایت‌های بی‌دریغ و همکاری‌های همه‌جانبه فدراسیون بهره‌مند بوده و همواره تربیت بدنی استان و هیئت بدمینتون همکاری‌های متقابل دارند.

وی افزود: ما در کنار ورزش به اخلاقیات توجه ویژه داریم، اگر ورزشکاری تهی از اخلاق باشد از نظر ما ارزشی ندارد، سعی کرده‌ایم این مسئله در ورزشکاران رشته بدمینتون استان خراسان‌رضوی نهادینه شود.

اکبری اضافه کرد: در سال 1390 بدمینتون استان 32 مدال طلا در سطح کشور کسب کرده است که در طول تاریخ بدمینتون خراسان‌رضوی بی‌سابقه بوده است، در مسابقات کشوری همواره حضوری فعال داشته و مقام‌های خوبی کسب کرده‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک در بدمینتون کشور یکی از تیم‌های برتر باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در هیئت بدمینتون کمیته‌های فعالی داریم که در راستای خدمت‌رسانی به ورزشکاران به ‌وجود آمده‌اند و کمیته استعدادیابی استان یکی از آنها است که همواره به‌ دنبال کشف استعدادهای نهفته این رشته در سطح استان خراسان‌رضوی بوده است.

اکبری با اشاره به فعالیت پرشور بانوان در رشته بدمینتون خراسان‌رضوی گفت: از سال 1383 که حوزه بانوان رسما به هیئت بدمینتون استان اضافه شده، شاهد رشد و شکوفایی بانوان در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: حوزه بانوان یکی از محورهای فعال هیئت بدمینتون است و میزان بهره‌برداری و مشارکت بانوان از امکانات موجود به‌ مراتب از آقایان بیشتر است.

اکبری افزود: در رده نونهالان دختر چندین سال متوالی بازیکنان ما به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و در سال گذشته نونهالان استان در سطح کشور مقام اول را کسب کردند.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی عنوان کرد: هیئت بدمینتون در شهرستان‌های استان نیز زیر نظر هیئت استانی فعالیت می‌کند که کاشمر، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، خلیل‌آباد، جوین، قوچان و گلبهار جزو شهرهای فعال در این رشته هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بخش شهرستان‌ها فعالیت‌های زیادی صورت گرفته که سالن تخصصی نیشابور و سالن در حال ساخت سبزوار از آن جمله است.

اکبری در پایان اضافه کرد: رویکرد ما نیل به اهداف بلند مدت و قهرمانی کشور در این رشته است که امیدواریم در آینده به این مهم دست بیابیم، هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی جزو معدود هیئت‌هایی است که از حاشیه پرهیز می‌کند؛ چرا که بر این عقیده‌ایم که اگر ورزش ما دور از حاشیه باشد می‌توانیم پیشرفت‌های زیادی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 70005/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول