اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بدمینتون استان زنجان:

تیم بدمینتون زنجان قهرمان مسابقات کشور شد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بدمینتون استان زنجان از قهرمانی تیم بدمینتون زنجان در مسابقات قهرمانی جوانان بدمینتون کشور با کسب چهار مدال تیمی، انفرادی و دو نفره خبر داد.

تیم بدمینتون زنجان قهرمان مسابقات کشور شد

مرتضی ولی‌دروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جوانان کشور طی چهار روز گذشته در قزوین برگزار شده است، اظهار داشت: این مسابقات با حضور 24 تیم برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم بدمینتون جوانان زنجان در دور نخست مسابقات قهرمانی کشور با تیم‌های استان‌های البرز و چهارمحال و بختیاری هم‌گروه بوده است، افزود: تیم زنجان موفق شد هر دو تیم را شکست دهد.

سرپرست هیئت بدمینتون استان زنجان اضافه کرد: تیم بدمینتون استان زنجان در دور یک شانزدهم مسابقات قهرمانی جوانان کشور تیم سمنان را سه بر صفر مغلوب کرده و راهی دور بعدی مسابقات شده است.

وی حریفان تیم بدمینتون جوانان استان زنجان را در دور یک هشتم و نیمه نهایی به ترتیب تیم‌های گلستان و ایلام اعلام کرد و ادامه داد: تیم زنجان با نتایج سه بر یک و سه بر صفر هر دو تیم را شکست داده و راهی فینال شد و در مسابقه نهایی هم با شکست دادن تیم تهران قهرمان مسابقات بدمینتون جوانان کشور شد.

ولی‌دروی، علی‌رضا فغفوری، محمدرضا باقری، محمدرضا بابایی، محمدرضا حسینی، سینا خالقی، سینا سربی و متین علی‌بخشی‌فرد را اسامی بازیکنان تیم بدمینتون جوانان استان زنجان اعلام کرد.

وی مرتضی ولی‌دروی را سرمربی، منصور مبینی را مربی و مجید بیگدلی را سرپرست تیم بدمینتون جوانان استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور اعلام کرد.

سرپرست هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به اینکه علی‌رضا فغفوری هم در مسابقات انفرادی بدمینتون قهرمانی کشور مقام دوم را بعد از ورزشکار گیلانی کسب کرده است، اضافه کرد: محمدرضا باقری و یک ورزشکار از تهران هم مقام سوم مشترک انفرادی این مسابقات را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در مسابقات دو نفره هم تیم محمدرضا حسینی و متین‌علی بخشی‌فرد مقام سوم مسابقات بدمینتون کشور را به دست آوردند.

ولی‌دروی با اشاره به اینکه تیم زنجان با کسب چهار مدال موفق به قهرمانی در مسابقات قهرمانی بدمینتون جوانان کشور شده است، افزود: این تیم می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان استان باشد.

وی به تلاش‌های انجام شده برای قهرمانی تیم بدمینتون زنجان توسط هیئت اشاره و تاکید کرد: ای کاش مسئولان توجه کافی به تلاش‌های انجام شده داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول