اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در تالار بدمینتون فرهمند موحد

پیکارهای رنکینگ بدمینتون قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری پیکارهای رنکینگ بدمینتون قم با حضور برترین‌های این رشته خبر داد.

پیکارهای رنکینگ بدمینتون قم برگزار می‌شود

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در تلاش برای تحول و حرکت در مسیر پیشرفت بدمینتون استان قم، علاوه بر برگزاری رقابت‌های مختلف استانی در مناسبت‌های گوناگون و شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما حضور موفق در پیکارهای معتبر کشوری رشته بدمینتون است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش آقایان رشته بدمینتون در قم را نیز میزبانی کرده‌ایم و تجربیات ارزشمندی از این رقابت‌ها داریم، افزود: با برنامه‌ریزی در هیئت بدمینتون امروز شاهد رقابت برترین‌های بدمینتون قم در مسابقات رنکینگ استانی خواهیم بود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت بدمینتون، مسابقات رنکینگ آقایان بدمینتون استان قم به منظور انتخاب نفرات منتخب رده‌های سنی مختلف امروز جمعه پنجم آبان ماه در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد قم برگزار می‌شود.

پنجه‌باشی یادآور شد: رقابت‌های انتخابی به منظور شناخت چهره‌های شاخص بدمینتون قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور پیش‌بینی شده است و در بین آنها نفرات جوان و آینده‌دار بدمینتون استان قم نیز حضور دارند و در دو بخش دو نفره و انفرادی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: در چهار ماه گذشته که رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شده شاهد حضور موفق نمایندگان قم بوده‌ایم و حاصل آن کسب مقام‌های ارزشمند به خصوص در رده‌های سنی پایه بوده، ضمن اینکه در تیم ملی هم‌اکنون محسن صادقیان را داریم.

وی در پایان از حضور تیم‌های بدمینتون مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور خبر داد و ابراز داشت: تیم بدمینتون بانوان قم در تلاش برای صعود به لیگ برتر بدمینتون با نام تربیت‌بدنی در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول