اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی بدمینتون جوانان کشور

کاپ قهرمانی بخش تیمی بدمینتون جوانان به زنجان رسید

خبرگزاری فارس: در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی بدمینتون جوانان کشور که در قزوین در حال پیگیری است، تیم زنجان با غلبه بر تیم تهران عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد‌.

کاپ قهرمانی بخش تیمی بدمینتون جوانان به زنجان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این دیدار که دقایقی پیش به پایان رسید بدمینتون ‌بازان تیم زنجان با برتری 3 بر صفر مقابل تیم تهران عنوان قهرمانی بخش تیمی این مسابقات را به خود اختصاص دادند‌.

تیم‌های ایلام و گیلان نیز که در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم‌های زنجان و تهران شکست خورده بودند به طور مشترک بر سکوی سومی این رقابت‌ها ایستادند‌.

بدمینتون ‌بازان جوان قزوین نیز با وجود اینکه توانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی این مسابقات برسانند، در این مرحله با قبول شکست 3 بر 2 برابر تهران شانس حضور در دیدارهای پایانی را از دست دادند‌.

رقابت‌های بدمینتون قهرمانی جوانان کشور که از روز شنبه 29 مهر ماه با حضور بیش از 161 ورزشکار از 23 استان کشور در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین آغاز شده، فردا با شناخت نفرات و تیم‌های برتر در بخش‌های انفرادی و دو نفره به کار خود خاتمه می‌دهد‌.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول