اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون اصفهان:

مشکلات مالی موجب شد نتوانیم مردم را تشویق به ورزش بدمینتون کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: قصد داشتیم در پارک‌های اصفهان راکت بدمینتون در اختیار مردم قرار بدهیم اما به دلیل مشکلات مالی موفق به انجام این کار نشدیم.

مشکلات مالی موجب شد نتوانیم مردم را تشویق به ورزش بدمینتون کنیم

سروش اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: قصد داشتیم با همکاری معاونت شهرداری و با در اختیار گذاشتن راکت بدمینتون در پارک‌های اصفهان این رشته را همگانی کنیم اما به دلیل مشکلات مالی و اینکه نتوانستیم راکت خریداری کنیم موفق به انجام این کار نشدیم.

وی تصریح کرد: همچنین به دلیل وجود مشکلات مالی در کار استعدادیابی نیز با محدودیت‌هایی مواجه شدیم چرا که بسیار بهتر از این می‌توانستیم کار کنیم.

رئیس هیئت بدمینتون اصفهان با اشاره به تعمیرات سالن تخصصی رشته بدمینتون اضافه کرد: هزینه این تعمیرات و آماده سازی را از هزینه شخصی پرداخت کرده‌ام و باید بگویم مشکل بودجه از مشکلاتی است که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با آن درگیر است.

وی تاکید کرد: با تمام این مشکلات سعی کرده‌ایم تمام برنامه‌های خود را به هر نحوی که بوده انجام دهیم و تیم‌های خود را به رقابت‌های مختلف اعزام کنیم.

اسماعیلی در ادامه به آغاز استعدادیابی رشته بدمینتون از مدارس اشاره کرد و افزود: توانستیم مجوز لازم را در این مورد اخذ کنیم و با همکاری آموزش و پرورش از همین هفته تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی را در اختیار مربیان خود قرار دهیم تا بتوانند استعدادهای این رشته را شناسایی و در رشد و ارتقا بدمینتون استان تلاش کنند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول