اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:‌

زنجان از پایگاه‌های مهم بدمینتون کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: استان زنجان از پایگاه‌های مهم رشته بدمینتون در کشور است.

زنجان از پایگاه‌های مهم بدمینتون کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان زنجان، اظهار کرد:‌ در 35 سال گذشته هیچ کارت زردی از سوی ورزشکاران استان زنجان در مسابقات مختلف بدمینتون دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه هیئت بدمینتون استان زنجان از بدو تاسیس در سال 52 تا کنون همواره در سکوی برتر قرار داشته است، افزود: متانت، اخلاق و منش ورزشکاری از ویژگی‌های بارز ورزشکاران زنجانی محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در 35 سال گذشته هیچ کارت زردی از سوی ورزشکاران استان زنجان در مسابقات مختلف دریافت نشده است، افزود: پیشینه ارزشمند رشته بدمینتون در استان زنجان اهمیت این رشته ورزشی را در استان می‌رساند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مراکز استانی هنوز تجهیزات کافی برای توسعه ورزش بدمینتون را ندارند، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بالای این ورزش در استان موجب شده است تا قهرمانان ارزشمندی به جامعه تحویل داده شود.

رحمانی با اشاره به اینکه استان زنجان ظرفیت‌های لازم را برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا دارد، یادآور شد: این استان می‌تواند برنامه‌های فدراسیون بدمینتون را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه آکادمی هیئت بدمینتون استان زنجان در خاورمیانه بی‌نظیر است، افزود: این آکادمی با همه امکانات و تجهیزات در اختیار ورزشکاران و علاقه‌مندان قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت ورزش بدمینتون در زنجان تاکید کرد و گفت:‌ همدلی بین مسئولان استان موجب توجه بیش از پیش به ورزش استان شده است.

وی با اشاره به حضور 300 هزار نفر از زنجانی‌ها در همایش پیاده‌روی خانوادگی تصریح کرد: مردم زنجان علاقه‌مند به ورزش بوده و با یک دعوت، حماسه‌های ارزشمندی را در استان خلق می‌کنند.

رحمانی با بیان اینکه مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دغدغه ورزش استان را دارند، افزود: نمایندگان مردم در مجلس از متولیان برای توسعه ورزش استان جلوتر گام بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه باید از فرصت خدمت‌ به مردم بیشتر استفاده کرد، افزود: نباید اجازه داد فرصت‌های مطلوب در استان تبدیل به تهدید شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه مکتب ورزش بدمینتون در استان زنجان بر اساس اخلاق‌مداری و قهرمان‌پروری شکل گرفته است، افزود: باید از این الگو، سایر استان‌های نیز بهره‌مند شوند.

وی همدلی و همراهی مسئولان و ورزشکاران را عامل مهمی برای توسعه این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: برای توسعه این ورزش باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده شود.

رحمانی ریاست هیئت‌های مختلف را مسئولیت اجتماعی برای افراد جامعه دانست و گفت: افراد باید با قبول مسئولیت‌های اجتماعی خدمات مطلوبی را به جامعه ارائه کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول