اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز؛

رقابت‌های بدمینتون جام رضوی در مشهد به پایان رسید

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی از پایان رقابت‌های جام رضوی در مشهد خبر داد.

رقابت‌های بدمینتون جام رضوی در مشهد به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید زرچی گفت: رقابت‌های بدمینتون به‌ صورت آزاد بین پسران متولد سال‌های 1379 تا 1383 با حضور ورزشکارانی از تیم‌های خراسان‌رضوی، مرکزی، قم، سیستان و بلوچستان، خوزستان، اصفهان، تربت‌حیدریه، سبزوار و شرکت گاز خراسان‌رضوی در سالن اختصاصی شهید فخار مشهد برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها که به‌ صورت انفرادی انجام شد در میان متولدین سال 1379، محمدعلی ترابی از قم مقام نخست را به‌دست آورد، مسعود بخشی از استان مرکزی دوم شد و امیرعلی فریدونی از مشهد و خلیلیان از اصفهان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

زرچی ادامه داد: علی باستانی از اصفهان، صالح سنگ‌تراش از سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام‌های نخست و دوم متولدین سال 1380 را کسب کردند، عرفان ناصری از قم و علیرضا کرمی از استان مرکزی توانستند مقام سوم مشترک را در این رده سنی از آن خود کنند.

زرچی نفرات نخست تا سوم متولد 1381 در رقابت‌های بدمینتون جام رضوی را معین کشاورز از قم، محمدحسین توسلی از اصفهان و متین صابر از سبزوار معرفی کرد و گفت: مسیح شاه‌مرادی از اصفهان، امیرحسین موسوی و حسین امامیان از خراسان‌رضوی به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم متولدین 1382 را کسب کردند.

دبیر هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی اظهار داشت: محمد زرچی از تیم استان خراسان‌رضوی مقام نخست را در میان متولدین 1383 بدست آورد و امیرعلی موسوی از قم و سهیل دهقان دیگر ورزشکار استان در این گروه سنی به ترتیب دوم و سوم شدند.

 در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی به ارزش یک میلیون و 500 هزار تومان اهدا شد.

انتهای پیام/ 70017/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول