اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 28 مهر تا دوم آبان

مسابقات قهرمان کشوری بدمینتون در رده نوجوانان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون بدمینتون از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری رده نوجوانان از 28 مهر ماه سال جاری خبر داد.

مسابقات قهرمان کشوری بدمینتون در رده نوجوانان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل مهاجر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پایان مهر ماه سال جاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول رشته ورزشی بدمینتون در کشور آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم ملی بدمینتون جمهوری اسلامی عازم تورنمت بین‌المللی اربیل عراق می‌شود، افزود: هفت ورزشکار مرد و پنج ورزشکار زن در این دوره از مسابقات از ایران حضور می‌یابند.

دبیر فدراسیون بدمینتون از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری رده نوجوانان از 28 مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: این مسابقات تا دوم آبان ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان در قالب دو نفره و تک نفره در اردوی مقطعی ملی حاضر می‌شوند، افزود: این ورزشکاران برای حضور در مسابقات دهه فجر آماده می‌شوند.

مهاجر با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف برای ورزشکاران یادآور شد: این اردوها در کمپ فدارسیون و استان‌های دارای پایگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شش پایگاه قهرمانی در بخش استعدادیابی بانوان از 2.5 سال گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است، افزود: دو مرحله از این استعدادیابی‌ها انجام شده است.

دبیر فدراسیون بدمینتون با اشاره به اینکه مرحله سوم استعدادیابی ورزشکاران توسط مربیان انجام می‌شود، افزود: این استعدادیابی در رده‌های سنی هشت تا 10 سال انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در زنجان تصریح کرد: 25 استان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهاجر رقابت‌های این دوره از مسابقات را پایاپای و نزدیک عنوان کرد و افزود: مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات بیش از چهار ساعت به طول انجامید.

وی با بیان اینکه حضور جدی در مسابقات المپیک بازی‌های آسیایی در اینچوان از برنامه‌های فدراسیون است، افزود: قهرمانان کشوری در این دوره از مسابقات حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول