اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با فارس:

مجمع انتخابات هیئت بدمینتون آذر ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان کرمانشاه گفت: مجمع انتخابات آینده ریاست هیئت بدمینتون استان کرمانشاه آذر ماه برگزار خواهد شد.

مجمع انتخابات هیئت بدمینتون آذر ماه برگزار می‌شود

شهریار رنجبر با توجه به نزدیک شدن به پایان دوره چهار ساله ریاست هیئت بدمینتون استان کرمانشاه، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص تاریخ برگزاری انتخابات این هیئت، اظهار کرد: تاریخ دقیق این انتخابات را اداره‌کل ورزش استان اعلام خواهد کرد، اما با توجه به اینکه دوره چهار ساله ریاست من بر هیئت استان در آذر ماه سال‌جاری به اتمام می‌رسد، به تبع آن انتخابات نیز در آن ماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان کرمانشاه افزود: در مهلت تعیین شده برای اعلام آمادگی برای کاندیداتوری ریاست هیئت استان، 2 نفر اعلام آمادگی کرده‌اند.

رنجبر در خصوص افرادی که در مهلت تعیین شده اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: بنده و شخص دیگری به نام شهرام کهریزی به‌عنوان کاندیدا در این انتخابات شرکت خواهیم کرد.

گفتنی است؛ شهریار رنجبر ریاست چهار ساله گذشته هیئت بدمینتون استان کرمانشاه را بر عهده داشته است.

همچنین شهرام کهریزی دیگر کاندیدای ریاست این هیئت، سابقه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه و ریاست بازارچه مرزی پرویزخان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول