اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد

حضور تیم بدمینتون صبای قم در لیگ دسته اول کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از حضور تیم صبای قم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور تیم بدمینتون صبای قم در لیگ دسته اول کشور

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امیدوارم نیازهای مالی برای آماده‌سازی تیم برآورده شده و امسال صبا به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور حضوری پرقدرت داشته باشد.

وی با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون از نیمه دوم آبان ماه اضافه کرد: هدف هیئت بدمینتون قم از حضور صبا در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور، پرورش استعدادهای جوان این رشته و زنده کردن دوران موفق گذشته بدمینتون قم خواهد بود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: با توافق صورت گرفته و نظر مساعد مسئولان باشگاه صبا، همچون فصل قبل تیم بدمینتون قم در فصل جدید مسابقات بدمینتون دسته اول باشگاه‌های کشور با نام صبا حضور خواهد یافت و این حضور برای ما در ‌راستای شناساندن استعدادهای بدمینتون قم بسیار حائز اهمیت است.

پنجه‌باشی افزود: در فصل جدید رقابت‌های بدمینتون دسته اول باشگاه‌های کشور تیم قم با تکیه بر جوانان و نوجوانان آینده‌دار بدمینتون استان قم در کنار چند بازیکن با تجربه شرکت خواهد کرد، زیرا با توجه به استعدادهای خوبی که در قم حضور دارند،‌ این تیم می‌تواند در راه صعود به لیگ برتر موفق باشد.

وی تصریح کرد: صبای قم در این فصل با بازیکنان مستعد بومی بدمینتون قم به لیگ خواهد رفت، ضمن اینکه با توجه به هدفی که در راستای پرورش بدمینتون‌بازان جدید برای این تیم داریم، این تیم می‌تواند موجب انگیزه بالای بدمینتون‌بازان خوب قمی شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تاکید کرد: سال‌های زیادی نمی‌گذرد که بدمینتون‌بازان قم در تیم‌های مختلف ملی و باشگاه‌های مطرح کشور عضویت داشتند اما برای اینکه به دوران موفقیت این رشته در قم بازگردیم باید روی جوانان سرمایه‌‌گذاری کنیم و به آنها بیشتر فرصت بدهیم.

وی افزود: در رقابت‌های امسال بدمینتون دسته اول باشگاه‌های کشور تیم‌های شرکت‌کننده برای کسب دو سهمیه صعود به دسته برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند که تیم صبای قم با حمایت باشگاه صبا و هیئت بدمینتون برای موفقیت در این زمینه تلاش خواهد کرد.

پنجه‌باشی در ادامه به حضور تیم بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون کشور اشاره کرد و عنوان داشت: این تیم نیز با تلاش‌های بخش بانوان هیئت بدمینتون امسال با ترکیبی از بانوان مستعد بدمینتون قم با نام تربیت بدنی به مصاف حریفان خواهد رفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول