اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمان «افرا» روانه بازار کتاب شد

خبرگزاری فارس: رمان «افرا» نوشته حسین‏علی جعفری، مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج استان سمنان توسط انتشارات «سوره مهر» راهی بازار کتاب شد.

رمان «افرا» روانه بازار کتاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، حسین‏علی جعفری درباره این کتاب که نخستین جلد از پنج‌گانه‌ ادبی با موضوع انقلاب اسلامی است، گفت: داستان «افرا» روایت زندگی فردی است به نام رستم‌علی که به کمک فردی به نام زکریا تلاش می‌کند تا یک سرهنگ شاهنشاهی را از بین ببرد.

بر اساس این گزارش، رمان «افرا» در 194 صفحه، قطع رقعی و در شمارگان 2 هزار و 500 جلد با قیمت 5500 تومان از سوی انتشارات سوره مهر در اختیار علاقه‌مندان به رمان و داستان قرار گرفته است.

دو مجموعه داستان «من سرباز هخامنشی هستم» و «ساعت‌ها همه خوابند» از کتاب‌های دیگر حسین‌علی جعفری است که پیش از این منتشر شده‌اند.

کتاب «ساعت‌ها همه خوابند» این نویسنده در نهمین دوره جایزه ادبی شهید غنی‌پور در بخش ادبیات داستانی بزرگ‌سال و با موضوع آزاد از میان 43 مجموعه داستان کوتاه، عنوان اثر برگزیده را به خود اختصاص داد.

همچنین کتاب «من سرباز هخامنشی بودم» نیز به عنوان پرفروش‏ترین کتاب دفاع مقدس در شهریور 90 انتخاب شد.

انتهای پیام/2249/ح/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول