اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت موسسه اطلس تاریخ شیعه

کتاب «اطلس غزوات رسول خدا (ص)» منتشر شد

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه اطلس تاریخ شیعه از چاپ کتاب «اطلس غزوات رسول خدا (ص)» به همت گروه جغرافیای تاریخی این مؤسسه خبر داد.

کتاب «اطلس غزوات رسول خدا (ص)» منتشر شد

حجت‌الاسلام ابوالفضل بنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کتاب اطلس غزوات رسول خدا (ص) اظهار کرد: رسول خدا (ص) نبردهایی را مدیریت کرد که الگویی کامل از انسانیت و درسی جامع از غلبه آدمی بر عصبانیت و تعصبات در سخت‌ترین مراحل بحرانی و جنگی است.

وی با اشاره به اهداف نبردهای رسول خدا (ص) گفت: غزوات رسول خدا (ص) نبردهایی علیه مستکبران و ظالمان برای رهایی انسان‌های مظلوم و دربند، با روشی انسانی به دور از بهانه‌جویی و غارتگری و به عنوان آخرین راهکار بوده است.

رئیس مؤسسه اطلس تاریخ شیعه خاطرنشان کرد: کتاب اطلس غزوات رسول خدا (ص) تلاشی در معرفی این نگاه الهی و انسانی پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) است.

وی با بیان اینکه کتاب غزوات رسول خدا (ص) گزیده‌ای از جلد دوم و سوم اطلس تاریخ اسلام است، گفت: در این کتاب در کنار محتوایی مفصل و علمی از رویدادهای مهم تاریخی، عنصر زمان و مکان نیز به درستی مورد توجه قرار گرفته و مختصات جغرافیایی غزوات رسول خدا (ص) به بهترین و دقیق‌ترین شکل به تصویر کشیده شده است.

کتاب اطلس غزوات رسول خدا (ص) به سفارش مؤسسه دایرة المعارف بزرگ غدیر و احیای میراث مکتوب شیعه به همت مؤسسه اطلس تاریخ شیعه تدوین و توسط انتشارات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح منتشر شده است.

انتهای پیام/78003/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول