اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر افتتاح شد.

هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه این نمایشگاه گفت: 250 ناشر کشوری و 11 ناشر استانی با بیش از 25 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در 146 غرفه حضور دارند.

یونس محمدی با بیان اینکه بانک صادرات استان بوشهر و اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی برای تسهیل خرید مردم فعالیت‌هایی انجام داده‌اند، گفت: بانک صادرات استان بوشهر 20 درصد تخفیف و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم 20 درصد برای خرید کتاب در نظر گرفته‌اند.

وی گفت: بیش از 250 میلیون تومان یارانه کتاب در این نمایشگاه در نظر گرفتیم تا به علاقمندان واگذار کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: هدف از برپایی نمایشگاه افزایش دانش عمومی است و کتبی هم که در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته با همین هدف به فروش می‌رسد.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران هم استان بوشهر را یک منطقه استراتژیک و مهم دانست و گفت: این استان در طول تاریخ همواره مورد تجاوز متجاوزین قرار گرفته که با مقاومت و پایداری مردم استان تهاجم آنان دفع شده است.

محمد عظیمی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمن باید با درایت دفع شود، افزود: دشمنان برای اینکه مردم را با خود بیگانه کنند و به سمت و سوی افکار خود هدایت کنند هجمه فرهنگی را طراحی کرده‌اند.

وی بیان کرد: با این هجمه آنان قصد دارند مردم کورکورانه باورها و اندیشه‌های خود را رها کنند و به باور و اندیشه آنان روی بیاورند.

نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های استان بوشهر دائر است و علاقمندان می‌توانند صبح و بعد از ظهر از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/66006/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول