اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان:

تجاری‌سازی اختراعات موجب تحقق شعار سال می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: تجاری‌سازی اختراعات از سوی نخبگان موجب تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌شود.

تجاری‌سازی اختراعات موجب تحقق شعار سال می‌شود

علی رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بنیاد نخبگان استان زنجان به منظور استفاده از شعار سال در فعالیت‌های خود اقدامات لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه تجاری‌سازی اختراعات و تبدیل علم به فناوری از برنامه‌ریزی‌های بنیاد نخبگان محسوب می‌شود، افزود: تجاری‌سازی اختراعات می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان بر ضرورت تولید انبوه اختراعات نخبگان استان تاکید کرد و افزود: پس از بررسی‌های لازم، اختراعات نخبگان استان به مرحله تجاری‌سازی و تولید انبوه می‌رسد.

وی از برگزاری جشنواره فناوری و شکوفایی در بهمن ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: حضور نخبگان و استعدادهای برتر استان در این جشنواره موجب شکوفایی استعدادهای آنان شده و زمینه تعامل و همکاری با سایر نخبگان را فراهم می‌کند.

رمضانی از آغاز نام‌نویسی این دوره جشنواره از هفته آینده خبر داد و افزود: از نخبگان و مخترعان استان دعوت می‌شود به نحو چشمگیری در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه پس از نام‌نویسی مخترعان، اختراعات تایید شده در جشنواره شرکت داده می‌شوند، تصریح کرد: نمایشگاه این جشنواره نیز همزمان با برپایی جشنواره در تهران برگزار می‌شود.

*حضور سرمایه‌گذاران در نمایشگاه فناوری و شکوفایی

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا نخبگان و استعدادهای برتر طرح‌های پژوهشی خود را در معرض عموم قرار دهند.

وی با بیان اینکه زمینه فروش محصولات نخبگان در این نمایشگاه فراهم شده است، افزود: نخبگان و استعدادهای برتر استان باید از این فرصت برای ارائه اختراعات خود استفاده کنند.

رمضانی حضور سرمایه‌گذاران را در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نخبگان استان دانست و افزود: از ظرفیت‌های نخبگان استان در این نمایشگاه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه نخبگان همواره باید به تجاری‌سازی محصولات خود اقدام کنند، یادآور شد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرصت مناسبی برای مخترعان استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73003/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول