اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دفاع در بازدید از دستاوردهای نخبگان آملی:

دستاوردهای نخبگان مازندرانی ارزشمند است

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دستاوردهای نخبگان مازندرانی را قابل تحسین و ارزشمند عنوان کرد.

دستاوردهای نخبگان مازندرانی ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری آمل، احمد وحیدی در بازدید از دستاوردهای نخبگان آمل در پردیس دفاعی آمل با اعلام اینکه نیروی انسانی یک سرمایه ارزشمند برای کشور است، تصریح کرد: سرمایه انسانی آورده اصلی نظام است.

وی خطاب به نخبگان آملی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان نخبه می‌توانستند این زحمت را تحمل نکنند، بیان داشت: بسیاری افراد هستند که فکرهای خوبی دارند ولی آن را عملیاتی نمی‌کنند و حالا که شما این افکار را عملیاتی کرده‌اید ارزشمند است.

وزیر دفاع با اعلام اینکه واقعا انتظار نداشتم در آمل چنین کارهای ارزشمند و مؤثری ببینم گفت: توانمندی‌های امروز نخبگان آملی با وجود محدودیت‌هایی که برای کشور ایجاد کرده‌اند قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه این توانمندی کمک بزرگی به وزارت دفاع خواهد بود، افزود: این نخبگان بخشی از مسئولیت‌های وزارت دفاع را سبک کرده است.

وحیدی با بیان اینکه با جهت‌دهی ایده‌های جوانان به خوبی می‌توان از آنها بهره گرفت، یادآور شد: اگر بتوانیم این جهت‌دهی‌ها را ادامه دهیم به خوبی می‌توانیم در راستای تامین نیازهای کشور از آن استفاده کنیم.

فرماندار آمل نیز در این بازدید با اشاره به جایگاه شهرستان آمل در بخش صنعت و اختراعات بیان داشت: امروز آمل بخش مهمی از صنعت مازندران را در خود جای داده است و در کنار آن این شهرستان از توانمندی خوبی در حوزه اختراعات و ابتکارات نیز برخوردار است.

یدالله اکبرزاده با بیان اینکه اتصال حلقه صنعت و دانشگاه و نخبگان می‌تواند دستاورد خوبی برای نظام به همراه داشته باشد از حمایت این شهرستان از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری دفاعی خبر داد.

انتهای‌ پیام/86011/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول