اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین خبر داد

اجرای 20 برنامه آموزشی در بوستان بانوان قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: طی سال جاری بیش از 20 عنوان برنامه آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در بوستان نرگس (بانوان) شهر قزوین اجرا شده است.

اجرای 20 برنامه آموزشی در بوستان بانوان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سیدمهدی کاظمی اظهار داشت: امروزه بوستان‌ از عمده‌ترین مراکز گذران اوقات‌ فراغت برای اقشار مختلف جامعه است و از سویی بوستان نرگس (بانوان) به مرکزی مهم برای تعاملات بانوان شهر تبدیل شده است، بنابراین همه ساله برنامه‌های متنوع آموزشی و فرهنگی در این بوستان اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین افزود: طی سال جاری، 12 دوره آموزشی شامل پرورش گیاهان آپارتمانی، مقابله با آفات و امراض گیاهان آپارتمانی، آشنایی با گیاهان فصلی، آشنایی با درختان و درختچه‌های زینتی، آشنایی با گل‌های پیازی، گیاهان دارویی و معطر و کاربرد آن‌ها در فضای سبز، هرس و آرایش گیاهان در فضای سبز، تکثیر گیاهان آپارتمانی، پرورش سبزیجات، کلاس آموزش مهارت‌های زندگی و غیره در بوستان بانوان برگزار شده است.

کاظمی اختصاص 10 دستگاه دوچرخه برای استفاده کاربران بوستان بانوان، برگزاری مسابقات تکواندوی بانوان و اجرای برنامه‌های متنوع و خودجوش مردمی در این بوستان را از جمله برنامه‌های اجرا شده در این بوستان دانست.

وی عنوان کرد: نقش گسترده فضای سبز در تمدد اعصاب بر کسی پوشیده نیست و  علاوه بر تأثیر مستقیم حضور در بوستان‌ها و فضای سبز بر روان انسان، بهره‌گیری از فضاهای مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی تأثیر مستقیمی بر بهداشت جسمی و روانی افراد دارد.

انتهای پیام/2667/ذ/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول