اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از میان 39 داوطلب برتر

31 رتبه برتر کنکور سراسری را دانش‌آموزان مدارس دولتی کسب کردند

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: در کنکور سراسری سال 91، از میان 39 نفر دارای رتبه‌های برتر رشته‌های گوناگون، 31 نفر دانش‌آموز مدارس دولتی بودند که این نشانه رشد و پیشرفت این مدارس در سال‌های اخیر است.

31 رتبه برتر کنکور سراسری را دانش‌آموزان مدارس دولتی کسب کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط مرکز اطلاع ر‌سانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، حمیدرضا حاجی‌بابایی در کارگاه آموزشی تبیین نظام آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که دانش‌آموزان با اطلاع از افتخارات ایران اسلامی و ارزش‌های مقدس دین اسلام، به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود افتخار کنند.

وی ادامه داد: در کنکور سراسری سال 91، از میان 39 نفر دارای رتبه‌های برتر رشته‌های گوناگون، 31 نفر دانش‌آموز مدارس دولتی بودند که نشان از رشد و پیشرفت این مدارس در سال‌های اخیر است.

حاجی‌بابایی به مدارس غیردولتی اشاره و تصریح کرد: وجود و تقویت مدارس غیردولتی، موجب ایجاد رقابتی سازنده میان آنان و مدارس دولتی می‌شود که این امر جزو سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به افزایش مدارس و دانش‌آموزان شاهد و تیزهوشان خاطرنشان کرد: ورود و تحصیل دانش‌آموزان در این مدارس اثرات و نتایج مثبتی در آینده خواهد داشت.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول