اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر خبر داد

افزایش 75 درصدی رتبه‌های زیر هزار کشوری شوشتر در کنکور 91

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر گفت: در عرصه آموزشی شوشتر شاهد رشد هستیم و افزایش 75 درصدی رتبه‌های زیر هزار کشوری شهرستان در کنکور سراسری موید این ادعا است.

افزایش 75 درصدی رتبه‌های زیر هزار کشوری شوشتر در کنکور 91

رجبعلی چهارلنگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در سال‌جاری رشد بسیار مناسبی در عرصه آموزشی شوشتر شاهد هستیم و افزایش 75 درصدی رتبه‌های زیر هزار کشوری شهرستان شوشتر در کنکور سراسری موید این ادعا است.

وی با اشاره به آمار رتبه‌های زیر هزار کشوری کنکور 90 خاطر‌نشان کرد: در سال 90 تنها چهار نفر توانستند در شهرستان شوشتر رتبه زیر هزار کشوری را به خود اختصاص دهند ولی آمار در سال 91 تقریبا دو برابر شده است.

وی با اشاره به آمار مقایسه‌ای شهرهای مجاور شهرستان شوشتر افزود: شهرستان دزفول با جمعیت 360 هزار نفری آمار قبول شدگان زیر هزار کنکور سراسریش با قبول شدگان زیر هزار شهرستان شوشتر با جمعیت 210 هزار نفر برابر است.

وی تاکید کرد: ملاک‌های زیادی برای تائید رشد آموزشی وجود دارد، ولی تعداد قبول شدگان رتبه زیر هزار کشوری کنکور سراسری و قبولی در مقطع سوم دبیرستان بهترین شاخص تعیین شده در این‌باره است.

وی با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی آتی افزود: طرح تحول نظام آموزشی کشور در شهرستان شوشتر به طور کامل اجرا خواهد شد و از نظر تامین نیروی انسانی برای تدریس در مقطع ششم ابتدایی هیچ مشکلی وجود ندارد.

این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: برای تامین تجهیزات در برخی از مدارس و کلاس‌های تحصیلی دچار مشکل هستیم و امیدواریم در این‌باره مساعدت لازم با اداره آموزش و پرورش شوشتر انجام شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول