اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 17 سال

هندیجانی‌ها در کنکور امسال خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: پس از گذشت 17 سال، هندیجانی‌ها در کنکور امسال با قبولی 22 دانشجو خوش درخشیدند.

هندیجانی‌ها در کنکور امسال خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، هندیجان یکی از جنوبی‌ترین شهرستان‌های استان خوزستان بوده که با برخورداری از 50 روستا طبق سرشماری‌های اخیر جمعیت آن 38 هزار نفر برآورد شده است.

این منطقه با وجود مستعد بودن در امر کشاورزی، صید و صیادی همچنین دیگر ابعاد اقتصادی و اجتماعی از نظرها مغفول مانده و در بسیاری از زمینه‌ها همچنان نیاز به رسیدگی و بررسی دارد.

دانش‌آموزان این منطقه با وجود کمبود و نواقص‌های فراوان پس از گذشت 17 سال از بی‌نتیجگی در کنکورهای متوالی، امسال بسیار خوش درخشیدند و موفق به قبولی در رشته‌های مختلف دانشگاهی شدند.

دانشگاه آزاد اسلامی امسال پذیرای 22 هندیجانی در رشته‌های پزشکی، کامپیوتر، مهندسی نفت و ... است.

دو دانشجو در رشته مهندسی برق، یک دانشجو در رشته مهندسی عمران، دو دانشجو در رشته مهندسی معماری، دو دانشجو در رشته‌های فیزیک و شیمی، یک دانشجو در رشته پرستاری، دو دانشجو در رشته فناوری، دو دانشجو در رشته حقوق، یک دانشجو در رشته مهندسی مکانیک، دو دانشجو در رشته مهندسی رباتیک، دو دانشجو در رشته مهندسی نفت و معدن، سه دانشجو در رشته پزشکی و سه دانشجو در رشته کامیپوتر رشته‌های پذیرفته شده هندیجانی‌ها در کنکور امسال هستند.

به هر حال این حرکت گامی مؤثر برای ادامه مسیرهای پیش‌روی دانش‌آموزان شهرستان است که البته منطقه را نیز به سوی رشد، تعالی و شکوفایی سوق می‌دهد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول