اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم:

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد اهرم آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم از پذیرش بدون کنکور در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم خبر داد.

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد اهرم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عادل افخمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکریم که یک بار دیگر فرصتی به ما داد تا بتوانیم در خدمت دانشجویان عزیز باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که همه دانشجویان، به ویژه دانشجویان جدیدالورودی که مرکز اهرم را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده‌اند بتوانند در توسعه میهن عزیزمان ایران نقش بسزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم با پیگیری‌های رئیس دانشگاه امکان ادامه تحصیل در دانشگاه را برای افرادی که به هر دلیل موفق به شرکت در کنکور نشده‌اند به وجود آورده است تا این داوطلبان بتوانند بدون کنکور در مقاطع کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی(پیوسته و ناپیوسته) این دانشگاه شرکت کنند.

معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم افزود: رشته‌های کامپیوتر، برق ـ الکترونیک، برق قدرت، مکانیک خودرو، مکانیک تاسیسات، ‌عمران، صنایع شیمیایی، پتروشیمی،‌ حسابداری،‌ تربیت بدنی، ‌معماری و پالایش از جمله رشته‌های پرطرفداری هستند که در این دانشگاه برقرار هستند و علاقه‌مندان می‌توانند بدون کنکور در این رشته‌ها ثبت‌نام کنند.

افخمی با اشاره به جو بسیار دوستانه و صمیمانه شکل گرفته بین اساتید،‌ دانشجویان و کارکنان این دانشگاه، آن را از امتیازات بزرگ این مرکز دانسته و افزود: در این مرکز ادب و احترام سرلوحه رفتار همه افراد قرار گرفته است.

وی همچنین از شرایط ویژه این دانشگاه برای دانشجویان جدید الورود یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه بیشتر دانشجویان از کارکنان ادارات و شرکت‌ها و افرادی هستند که مشغول به کار هستند، بنابراین ما جهت حفظ فرصت‌های شغلی دانشجویان برگزاری کلاس‌ها را طوری طراحی کرده‌ایم که دانشجویان همزمان با تحصیل مشکلی برای ادامه شغل خود نداشته باشند.

معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم با اشاره به اتفاق ویژه برای دانشجویان جدید الورود با در نظر گرفتن 20 درصد تخفیف برای این عزیزان با توجه به دیدگاه دکتر دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کاهش شهریه‌ها، از همه متقاضیان دعوت کرد تا برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 07725226008، 07725226010 ، 09174961766 تماس گرفته یا به وب سایت دانشگاه به آدرس iauahram.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول