اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

دانش‌آموزان کرمانشاهی رتبه 7 کشور را در کنکور کسب کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش‌آموزان کنکوری کرمانشاه در جایگاه هفتم کشوری قرار دارند‌.

دانش‌آموزان کرمانشاهی رتبه 7 کشور را در کنکور کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال امینی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه تشکیل شد، اظهار کرد: در راستای آموزش توجیهی معلمان استان در سال تحصیلی جدید 91-92‌، 5 میلیون نفر ساعت دوره آموزشی توجیهی انجام گرفته است.

امینی تصریح کرد: با کمک و همکاری سازمان بسیج سازندگی در طرح هجرت 3 و اداره‌کل نوسازی و بهسازی مدارس، فضای‌های آموزشی آماده پذیرش دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه کتب درسی جدید در تمام پایه‌ها در اختیار مناطق برای توزیع در بین دانش‌آموزان قرار گرفته است، تصریح کرد: هیچ‌گونه کمبودی از لحاظ نیروی انسانی، فضای آموزشی و کتب درسی در سال تحصیلی 92-91 در استان وجود ندارد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با ابراز امیدواری از اینکه در سال‌جاری با الهام از پیام‌های ارزشمند مقام معظم رهبری و همکاری نهادهای موثر برنامه‌ریزی مبتنی بر دانش و تجربه در بازگشایی مدارس داشته باشیم، گفت: تمام تلاش خود را برای شروع مناسب و به موقع آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس به کار گرفته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان کرمانشاهی در کنکور سراسری، تصریح کرد: رتبه زیر 40 دانش‌آموزان کنکوری کرمانشاه به همراه دانش‌آموزان استان تبریز در جایگاه هفتم کشور قرار دارند‌.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول