اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهربابک خبر داد

کسب 15 رتبه برتر کنکور توسط دانش‌آموزان شهربابکی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهربابک گفت: حاصل زحمات دانش‌آموزان شهربابکی در آزمون کنکور سراسری سال جاری کسب 2 رتبه تک‌رقمی و 13 رتبه 2 رقمی بود.

کسب 15 رتبه برتر کنکور توسط دانش‌آموزان شهربابکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، عباس شفیع‌خواه پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: تاکنون 12 هزار و 470 نفر دانش‌آموز در 162 مدرسه شهربابک ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان داشت: این آمار بیانگر ثبت‌نام شدن بیش از 96.5 درصد دانش‌آموزان در مدارس است و بقیه آن ویژه دانش‌آموزانی است که در شهریور ماه امتحان دارند که این تعداد نیز بعد از امتحانات ثبت‌نام می‌کنند.

شفیع‌خواه افزود: با توجه به راه‌اندازی نظام 3-3-6 و اینکه ما ملزم بودیم در تمام مدارس کلاس ششم را داشته باشیم در خرداد ماه در 30 مدرسه مشکل داشتیم و با کمبود کلاس روبه‌رو بودیم.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی آموزش و پرورش شهربابک این مشکلات را از 30 مدرسه به دو مدرسه کاهش دادیم.

شفیع‌خواه همچنین از ابراز خرسندی از نتایج کنکور گفت: شهربابک در کنکور سال جاری دو رتبه تک‌رقمی و 13 رتبه دو رقمی داشت.

وی از مسئولان خواست نسبت به تقدیر و تشکر از رتبه‌های برتر کنکور اقدام کنند و ابراز داشت:‌ این عمل سبب تشویق دانش‌آموزان و دوستی آن‌ها با یکدیگر می‌شود.

شفیع‌خواه همچنین در زمینه پروژه‌های آموزش و پرورش شهربابک بیان داشت: هنرستان دخترانه ایرانمنش همزمان با آغاز سال تحصیلی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید 70 نفر از کارکنان آموزش و پرورش به افتخار بازنشستگی نائل می‌ شوند که این امر ما را دچار کمبود نیروی فنی می‌کند.

شفیع‌خواه عنوان کرد: در سال تحصیلی گذشته 783 دانش‌آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای در شهربابک تحصیل کردند که این رقم در سال جاری 722 نفر است.

وی بازار کار رشته‌های فنی و حرفه‌ای را بیشتر از رشته‌های نظری دانست و خاطرنشان کرد : بیشتر دختران امروزه به سمت رشته تجربی گرایش پیدا کرده‌اند که این امر آمار بیکاران را نیز افزایش می‌دهد.

این مسئول ابراز داشت: دانش‌آموزان شهربابک در مهر ماه سال جاری به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول