اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

تجلیل از 30 دانش‌آموز برتر بسیجی کنکور سراسری 91

خبرگزاری فارس: طی مراسمی از 30 نفر از دانش‌آموزان برتر بسیجی در کنکور سراسری 91 استان مرکزی تجلیل شد.

تجلیل از 30 دانش‌آموز برتر بسیجی کنکور سراسری 91

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بعد از ظهر امروز در این مراسم گفت: دیروز دانش‌آموزان با حضور در جبهه‌های جنگ موجب افتخار و عزت ایران اسلامی شدند و امروز فرزندان آنان در عرصه‌های علمی موجب افتخار، عظمت و عزت برای ایران عزیز شده‌اند.

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: ایران اسلامی از نظر تولید علم به یکی از کشورهای برتر دنیا تبدیل شده است و در منطقه خاورمیانه حرف اول را می‌زند که این افتخار به واسطه تلاش‌های ارزنده جوانان و دانشمندان غیور این سرزمین به دست آمده است.

وی با اشاره به رسالت سنگین جوانان در قبال نظام اسلامی  و خون شهدا خاطر نشان ساخت: در حال حاضر کشور نیازمند دانشجویان، دانش‌آموزان و جوانانی است که هم‌تراز انقلاب اسلامی بوده و مقابله با علم‌زدایی و دین‌زدایی دغدغه اصلی آنان باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به طرح آیه‌های تمدن گفت: این طرح با هدف مدیرپروری برای نظام جمهوری اسلامی در سازمان بسیج دانش‌آموزی به اجرا درآمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: قبل از انقلاب حرکت دانش‌آموزان در یک مرز مشخصی قرار داشت، اما امروز به برکت انقلاب این مرزها و خط قرمزها از میان رفته‌ است و دانش‌آموزان باید در راه رسیدن به علم و دانش از هیچ فداکاری و ایثاری کوتاهی نکنند چرا که آینده این کشور در دستان آنان خواهد بود.

سیف‌الله کریم‌زاده اظهار داشت: جوانان و غیور‌مردان این سرزمین دیروز به وظیفه خود در پاسداری از نظام اسلامی و دفاع از مرز و بوم با فداکاری، ایثار و از جان گذشتگی در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح عمل کردند و پیروزمندانه از میدان عمل بیرون آمدند اما امروز خودکفایی در دانش و علوم ادامه مسیر حرکت شهیدان و کسانی است که برای عزت و عظمت امروز ایران اسلامی شهید شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول