اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش «لحظه‌ای با بهترین‌های کنکور » صورت گرفت

تجلیل از 70 رتبه برتر کنکور در شهربابک

خبرگزاری فارس: در همایشی با عنوان «لحظه‌ای با بهترین‌های کنکور» 70 نفر از رتبه‌های زیر یک‌هزار کنکور سراسری در شهربابک تجلیل شدند.

تجلیل از 70 رتبه برتر کنکور در شهربابک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس عصر امروز همایش تجلیل از 70 رتبه زیر یک‌هزار در کنکور با حضور مسئولان، مدیران، اولیا و دانش‌آموزان در شهربابک برگزار شد.

هادی احمدی سرپرست فرمانداری شهربابک در این مراسم با تبریک موفقیت‌های علمی به دانش‌آموزان از زحمات دبیران و اولیا که زمینه رشد و درخشش این سفیران علمی را فراهم کردند، تقدیر کرد.

وی به پیشینه تاریخی، صنعتی و علمی شهربابک اشاره کرد و گفت: مردم شهربابک همواره در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده‌اند و با حساسیت نسبت به علم و تحصیل فرزندان موجب شدند که شهربابک از نظر علمی در سطوح کرمان و شهرهای همجوار حرف اول را بزند.

احمدی از دانش‌آموزان به عنوان سفیران علمی شهربابک در دانشگاه‌ها و شهرهای دیگر خواست که تمام تلاش و سعی خود را در زمینه‌های علمی و اعتقادی به کار ببرند و در شرایط کنونی که دشمن در فکر تخریب و هجمه به فرهنگ جوانان است با هوشیاری کامل مواظب باشند که گرفتار آسیب‌های اجتماعی و دسیسه‌های دشمن شوند.

عباس شفیعی‌خواه مدیر آموزش و پرورش شهربابک نیز ضمن تبریک به ستارگان علمی شهربابک و تقدیر و تشکر از زحمات کسانی که نقش مؤثری در پیشرفت علمی و موفقیت دانش‌آموزان داشته‌اند، کسب دو رتبه تک‌رقمی، 13 رتبه دو رقمی و حدود 60 رتبه سه رقمی را گامی دیگر در راستای رشد علمی شهربابک خواند.

وی گفت: جامعه از شما نخبگان توقعاتی دارد که باید بیش از گذشته به آن عمل کنید و آن احترام به بزرگ‌ترها، خدمت به جامعه و شهر و درخشش خوب در ابعاد علمی و تربیتی در دانشگاه‌ها است.

مدیر آموزش و پرورش شهربابک افزود: شما دانش‌آموزان و دانشجویان آینده باید همچنان که از نظر علمی خوش درخشیدید از نظر تربیتی و اعتقادی هم تلاش کنید.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول