اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

جایگاه دوازدهمی کنکور در اردبیل را مرهون پیوند اولیا با مدرسه هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: جایگاه دوازدهمی استان در کنکور سراسری 91 را مدیون همدلی و همکاری متقابل مدرسه با اولیای دانش‌آموزان و پیوند مستحکم این دو سنگر سرنوشت‌ساز هستیم.

جایگاه دوازدهمی کنکور در اردبیل را مرهون پیوند اولیا با مدرسه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: ما در یک هدف‌گذاری صحیح از سال گذشته و به دنبال بیانات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با هدف ارتقای شاخص‌های استان در کنکور سراسری تلاش کردیم تا این رتبه ارتقا یابد و به جایگاه واقعی خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: در این مسیر و در سال اول توانستیم جایگاه اردبیل را از رتبه بیست و چهارم به دوازدهم برسانیم تا زمینه یک تحول جدی را در این حوزه شاهد و ناظر باشیم.

محمودزاده با یادآوری اینکه در ارتقای جایگاه کنکور استان توانستیم حرکت‌ها و اقدامات مؤثری را در یک سال گذشته انجام دهیم، خاطرنشان کرد: در یک تعامل و همکاری خوب والدین دانش‌آموزان با محیط مدرسه سعی کردیم کلاس‌های آموزشی و تقویتی خوبی را برگزار کنیم و در کنار آن از ظرفیت اولیا برای مشورت‌گیری و نظردهی در اهمیت آگاه‌سازی فرزاندشان به موضوع کنکور و حضور آماده‌تر در آن تاکید کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان به تشکیل 59 قطب آموزشی در این زمینه اشاره کرد و افزود: ما این 59 قطب آموزشی را در مدارس مختلف استان و در نواحی و مناطق 19گانه دایر کردیم تا دانش‌آموزان پیش دانشگاهی بتوانند با آمادگی بیشتر در کنکور حضور یابند.

وی اضافه کرد: در کنار این امر آزمون‌های پیشرفت تحصیلی نیز در نقاط مختلف استان و مدارس متعدد برگزار شد تا دانش‌آموزان با همراهی معلمان و مربیان خود بتوانند نقاط ضعف خود را بشناسند و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

محمودزاده گفت: در یک حرکت زیربنایی توسعه مدارس خاص نیز در اولویت قرار گرفت به طوری که در یک سال گذشته ده‌ها مدرسه خاص اعم از استعدادهای درخشان، شاهد و نمونه دولتی در این استان با ظرفیت‌های خوبی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل هوشمندسازی مدارس، انتخاب و سازماندهی تخصصی معلمان در مدارس نواحی و مناطق مختلف و همچنین توجه ویژه به دانش‌آموزان مستعد را از برنامه‌ریزی‌های دیگر با هدف ارتقای جایگاه کنکور استان اعلام کرد و ادامه داد: ما تمام این فعالیت‌ها را در یک سال گذشته انجام دادیم تا در یک اقدام جهشی بتوانیم جایگاه دوازدهمی کنکور را به دست آوریم و هدف‌گذاری ما برای سال‌های آینده رسیدن به رتبه تک رقمی در این زمینه است تا در بین استان‌های کشور بتوانیم جایگاه اصیل خود را پیدا کنیم.

وی با قدردانی از همراهی و همسویی مسئولان،‌ مدیران مناطق و نواحی، معلمان، اولیا و مربیان و همچنین دلسوزی برخی از مسئولان یادآور شد: در این فضا که امیدواری برای توسعه بیشتر فراهم آمده است از رسانه‌ها نیز انتظار داریم با انعکاس واقعیت‌ها و بیان صحیح مطالب و همچنین اعلام نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای حل این مشکل، مجموعه آموزش و پرورش را یاری کنند.

محمودزاده با انتقاد از هجمه ناجوانمردانه و بی‌پایه و اساس یکی از خبرگزاری‌های استان که به دروغ برخی آمار و ارقام را منتشر کرده است، گفت: بنده از قصد و نیت این رسانه که سر ستیز با دستگاه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش را دارد، آگاه نیستم ولی امیدوارم مسئولان این رسانه که بسیاری از مطالب مطرح شده اخیر آنها دروغ و کذب محض است انصاف و مروت را رعایت کنند و واقعیت‌ها را منعکس کرده و مخاطبان را به انحراف نکشانند.

انتهای پیام/62001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول