اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

سند تحول بنیادین جایگاه واقعی معلم را تبیین می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سند تحول بنیادین به دنبال احیا و تبیین جایگاه واقعی معلم در جامعه است.

سند تحول بنیادین جایگاه واقعی معلم را تبیین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی صبح امروز در ستاد بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: سرمایه‌های زیادی برای تهیه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به کار گرفته شده و امروز باید شاهد ثمرات آن باشیم.

وی ادامه داد: روح سند تحول بنیادین معلم است و در این برنامه به دنبال احیا و تبیین جایگاه واقعی معلم هستیم تا آن را به جایگاه و شخصیت حقیقی برسانیم.

شیخ‌بهایی افزود: مسیری که باید برای شناسایی و معرفی معلمان نمونه طی کنیم، طولانی و کار سنگینی است، علاوه بر اینکه بزرگداشت مقام معلم مربوط به زمان و جایگاه خاصی نیست و در همه زمان‌ها باید به آن توجه داشت.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های شهرستانی بزرگداشت مقام معلم بیان کرد: امیدواریم ستاد بزرگداشت مقام معلم سال تحصیلی جاری بهترین عملکرد را داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بزرگداشت مقام معلم و کار ستادی باید به گونه‌ای جریان یابد که طی سال نیز برقرار باشد.

شیخ‌بهایی تصریح کرد: تمام بخش‌های وزارت آموزش و پرورش ماموریت دارند که حوزه کاری خود را با سند تحول بنیادین تطبیق دهند که چگونه می‌توان راهکارهای این سند را اجرا کرد.

وی افزود: دبیران ستاد بزرگداشت مقام معلم باید علاوه بر ارزیابی همکاران فرهنگی به ارائه راهکارهای عملیاتی برای رسیدن به جایگاه واقعی معلم نیز بپردازند.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول