اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه:

سند تحول بنیادین افق 1404 آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ‌سند تحول بنیادین افق 1404 آموزش و پرورش است.

سند تحول بنیادین افق 1404 آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، احمد دهقان عصر امروز در همایش مدیران مدارس مقاطع راهنمایی تحصیلی در محل سالن اجتماعات مدرسه راهنمایی نمونه ارشاد با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، و گرامیداشت هفته دولت ضمن تاکید بر مصرف کالاهای داخلی، از مدیران مدارس خواست نسبت به توجیه اولیاء و دانش‌آموزان اقدام نمایند تا از خرید کالاهای خارجی به‌ ویژه لباس، کیف، دفتر و لوازم التحریری که نشان باربی و ... بر روی آنها است به جد خودداری کنند.

دهقان در این نشست از مدیران مدارس خواست تا تمام اقدامات خود را مستندسازی نمایند.

دهقان افزود: داشتن بانک اطلاعاتی قوی، تکریم ارباب‌رجوع، پاسخ به موقع بخش‌نامه‌ها، برنامه‌ریزی و تبلیغ مناسب در جذب خیّرین، هزینه اعتبارات در سرفصل‌های متناسب و ... نشان از مدیریت قوی و مهارت شما مدیران پر تلاش است.

وی اظهار امیدواری کرد: مدیران قبل از شروع سال تحصیلی وضعیت فضاهای مناسب و مورد نیاز آموزشی، آزمایشگاه‌ها، میز و نیمکت، نصب پرده‌نوشته‌ها در مناسبت‌ها و سایر موضوعات مهم را کاملاً بررسی کنند.

مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: این سند باید همیشه روی میز یک مدیر موفق باشد و مدیران به طور دقیق نسبت به مطالعه و اجرای آن اقدام نمایند.

دهقان سند تحول بنیادین را افق 1404 آموزش و پرورش دانست و به مدیران توصیه کرد در نخستین جلسه شورای دبیران در آموزشگاه، عوامل و دبیران را با این سند و مفاد آن آشنا کنند.

معاون آموزش متوسطه نظری تربت‌حیدریه نیز در این جلسه ضمن تشکر از توفیقات به دست آمده دانش‌آموزان راهنمایی در عرصه‌های علمی و آزمایشگاهی از مدیران خواست خود را برای اجرای بی‌نقص پروژه مهر و بازگشایی مدارس آماده کنند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول