اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بوشهر:

سند تحول بنیادین قانون اساسی تعلیم و تربیت است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش بوشهر گفت: سند تحول بنیادین قانون اساسی تعلیم و تربیت در کشور است.

سند تحول بنیادین قانون اساسی تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد بحرینی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد مهر شهرستان بوشهر اظهار داشت: کیفیت بخشیدن به امر تحصیل دانش‌آموزان از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش است.

معاون آموزش و پرورش بوشهر با اشاره به تلاش شهردار بوشهر در حمایت از تعلیم و تربیت افزود: شهردار بوشهر اهتمام ویژه‌ای به امر آموزش و پرورش دارد که لازم است از مجموعه شهرداری تقدیر کنیم.

بحرینی اضافه کرد: بحث بازگشایی مدارس در یک زمان خاص موضوعیت ندارد و در تمام ایام سال اهمیت دارد که امیدوار هستیم همه مسئولان به این مهم عنایت داشته باشند.

وی یادآور شد: بحث نهایی شدن سند تحول بنیادین به منزله قانون اساسی تعلیم و تربیت کشور است که با تصویب مقام معظم رهبری اجرایی شده است.

بحرینی اذعان داشت: پروژه مهر در تمام ایام سال قابل تعامل و همکاری است و همه باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

معاون بهداشت شهرستان بوشهر نیز اظهار داشت: توجه به بهداشت دانش‌آموزان امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

محمد حبیبی‌نیا افزود: تاکید بسیار زیادی بر سالم‌سازی آب مصرفی مدارس داریم و همه باید کمک کنیم تا شاهد آب سالم و بهداشتی در مدارس باشیم.

وی اضافه کرد: مسایل مربوط به تغذیه دانش‌آموزان برای بهداشت اهمیت دارد و همچنین تاکید زیادی نیز بر دفع صحیح پسماند داریم که همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا شاهد سلامتی و نشاط در مدارس باشیم.

این مسئول به اهمیت بوفه مدارس اشاره کرد و گفت: باید نظارت بیشتری بر متصدی بوفه‌ها در مدارس داشته باشیم تا مواد غذایی به شکل بهداشتی توزیع شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز اظهار داشت: سند تحول بنیادین از مهم‌ترین مسایل در آموزش و پرورش است و بدون تردید با اجرای این طرح شاهد رشد و ارتقای سطح تعلیم و تربیت خواهیم بود.

عباس منعمی افزود: کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت از مهم‌ترین دغدغه‌های وزارت آموزش و پرورش است و در چند سال اخیر در این مسیر به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی بسیار خوبی در سطح استان و شهرستان انجام گرفته و انتظار داریم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول