اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه:

طرح ساماندهی مسافربر‌های شخصی در زنجان نیاز به حمایت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه گفت: اجرای مناسب طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی در شهر زنجان نیاز به حمایت‏های لازم دارد.

طرح ساماندهی مسافربر‌های شخصی در زنجان نیاز به حمایت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، مشهود میرابی ظهر امروز در نهمین جلسه شورای ترافیک شهرستان در ساختمان فرمانداری زنجان، اظهار داشت: ساماندهی مسافربرهای شخصی در شهرستان زنجان از همه جوانب مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر ایجاد تضمین‌های لازم برای اجرای درست طرح خاطرنشان کرد: اگر کمک‏های لازم صورت گیرد مشکل ساماندهی مسافربرهای شخصی برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه افزود: بسیاری از مسافربر‏های شخصی دو شغله هستند.

میرابی با تاکید بر هدایت مناسب افراد برای ساماندهی در بخش حمل و نقل یادآور شد: افرادی که در طرح سازمان تاکسیرانی شرکت کرده‌اند باید حمایت و هدایت شوند.

وی ادامه داد: در صورت عدم حمایت‏های لازم این طرح با شکست مواجه خواهد شد.

*فعالیت مسافربرهای شخصی باعث بروز ترافیک و ناامنی هستند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه با بیان اینکه مسافربرهای شخصی باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده‏اند اظهار داشت: ایجاد ترافیک و حس ناامنی از عوامل بروز فعالیت‏ مسافربرهای شخصی است.

میرابی به شکایت‏های مکرر رانندگان تاکسی از مسافربرهای شخصی اشاره کرد و افزود: مشکلات بسیاری توسط مسافربر‏های شخصی برای رانندگان دارای مجوز ایجاد شده است.

وی ادامه داد: فعالیت بسیاری از مسافربر‏های شخصی در اوج پیک مسافر است و این لطمه زیادی به کارکرد رانندگان تاکسی وارد کرده است.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه افرادی که در طرح سازمان تاکسیرانی شرکت نکنند نباید اجازه فعالیت داشته باشند یادآور شد: رانندگان شرکت‌کننده در طرح سازمان مراحل مختلفی را برای اخذ مجوز طی می‎کنند.

میرابی خاطرنشان کرد: گذراندن این مراحل باعث تفاوت بین مسافربرهای شخصی و رانندگان دارای مجوز ایجاد می‏کند.

وی با تاکید بر ایجاد فرهنگ در بین مردم برای استفاده از تاکسی‌های دارای مجوز گفت: رسانه‌ها باید در امر فرهنگ‌سازی اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول