اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی استان‌ها:

افزایش کرایه‌ تاکسی در شهرهای مازندران هماهنگ شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌های کشور گفت: هماهنگ بودن افزایش کرایه‌های تاکسی در سطح شهرهای مازندران مورد انتظار است که ناهماهنگی در این ارتباط سبب نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.

افزایش کرایه‌ تاکسی در شهرهای مازندران هماهنگ شود

نرگس کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به انعکاس سخنران خود در اجلاسیه شورای اسلامی استان مازندران در برخی از رسانه‌های استان مازندران گفت: از رسانه‌های جمعی مازندران انتظار توجه عمیق‌تر و انتقال صحیح مطالب به خوانندگان را انتظار دارم.

عضو شورای عالی استان‌های کشور به پیشنهاد دعوت از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در جلسه شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مدیریت موفق سازمانی با گستردگی صنعت، معدن و تجارت بیانگر توانمند بودن مدیر آن است که آشنایی با طرح‌ها و برنامه‌ها صنعت، معدن و تجارت مازندران مورد استفاده نمایندگان شهرستان‌های مختلف خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهرستان سوادکوه به انعکاس نامناسب دیدگاه خود توسط برخی از رسانه‌های حاضر در اجلاسیه شورای اسلامی استان مازندران اشاره و خاطر نشان کرد: در دفاع از حقوق مردم از مسئولان مختلف انتقاد داشته‌ام و توضیحات مختلف دریافت کرده‌ام ولیکن تحریف سخنانم را نمی‌پذیرم.

کمالی افزود: حضور رئیس صنعت، معدن و تجارت سبب بررسی کارشناسی مسائل صنعتی و بازرگانی استان در ارتباط با تنظیم بازار و افزایش قیمت‌ها می‌شود.

وی درباره افزایش نرخ تاکسی و انتقال نامناسب دیدگاه‌های خود در برخی از رسانه‌ها گفت: هماهنگ بودن افزایش کرایه‌های تاکسی در سطح شهرهای استان مازندران مورد انتظار است که ناهماهنگی در این ارتباط سبب نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.

عضو شورای عالی استان‌های کشور رسانه‌های مکتوب و مجازی را از راهکارهای مهم و ثمربخش در بررسی و پیگیری و دستیابی به نتایج اثرگذار توصیف کرد و یادآور شد: عمق‌بخشی به فعالیت‌های رسانه‌‌ای استان مازندران ما را در دستیابی به اهداف توسعه کمک می‌کند.

انتهای پیام/86015/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول