اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور عنوان کرد

اجازه دخالت نمی‌دهم/انجام 30 میلیون سفر با تاکسی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ضمن انتقاد از دخالت برخی افراد در امور این اتحادیه گفت: در صورت تکرار مجدد تمام موارد را به صورت شفاف به رسانه‌ها بیان می‌کنیم.

اجازه دخالت نمی‌دهم/انجام 30 میلیون سفر با تاکسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بابک هاشمی‌ امروز در نشست کمیته فنی اجرایی سازمان‌های تاکسیرانی شهری کشور که در قم برگزار شد در ارتباط با آژانس‌های تلفنی و مشکلاتی که با اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری دارند بیان کرد: ما با مشکلاتی مواجه شده بودیم و بعد از یک بار طرح دعوا، باز هم با مشکل برخورد کردیم و این بار طرح دعوا را در دیوان عالی کشور مطرح کردیم.

وی ادامه داد: مشکلی که در این زمینه وجود داشت بحث عدم اجرای ماده 9 قانون صادره از طرف دیوان بوده است؛ در خواست ما در این زمینه انفصال از خدمت برای کسانی است که در اجرای قانون قصد ایجاد اخلال و جلوگیری از اجرای آن را دارند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به مصاحبه‌هایی که برخی افراد در ارتباط با تجهیز ناوگان تاکسیرانی و تحویل خودرو به تاکسیرانان داشته‌اند اذعان کرد: تا به حال به همان 800 دستگاه خودرو که قرار بود تحویل شود عمل نشده است، وقتی این وعده‌ها عملی نشود برای ما تبعات و مشکلات وجود دارد.

فعالیت 400 هزار راننده تاکسی در کشور

هاشمی تصریح کرد: اگر قرار باشد هر کسی در ارتباط با این مجموعه و این خانواده 400 هزار نفری اظهارنظر کند سازمان ضربه خواهد خورد و ما اجازه چنین‌کاری را نخواهیم داد.

وی مجموعه تاکسیرانی کشور را مجموعه بسیار عظیمی دانست و عنوان کرد: در مجموعه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور بیش از 320 هزار دستگاه خودرو و 400 هزار راننده تاکسی فعالیت می‌کنند.

*انجام 30 میلیون سفر توسط ناوگان تاکسیرانی شهری

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در ارتباط با میزان فعالیت روزانه این ناوگان بیان کرد: به صورت روزانه ناوگان تاکسیرانی کشور بیش از 30 میلیون سفر شهری را با 12 میلیون مسافر انجام می‌دهد.

هاشمی ادامه داد: این آمار نه تنها برای ما خوشحال کننده نیست، بلکه ناراحت‌کننده هم هست، چون این خدمت‌رسانی به صورت استاندارد باید پایین‌تر از این مقدار باشد.

وی ابراز داشت: ناوگان تاکسیرانی شهری کشور در یک هزار و 100 شهر کشور فعالیت می‌کنند این در حالی است که اتوبوسرانی حدود 100 شهر را زیر پوشش فعالیت خود قرار داده است.

انتهای پیام/2258/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول